15,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 32672
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1554

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد کاغذ و مقوا

دانلود تحقیق درمورد کاغذ و مقوا

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد کاغذ و مقوا

با دانلود تحقیق در مورد کاغذ و مقوا در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق کاغذ و مقوا را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق کاغذ و مقوا ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد کاغذ و مقوا

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:44 صفحه

قسمتی از فایل:

 تاریخچه کاغذ همان تاریخ تحول بشری و فرهنگ اوست. مصریان، یونانیان و رومی های باستان بر روی پاپیروس یا مواد شبه کاغذ می نوشتند. کاغذ های امروزی برای اولین بار در چین ساخته و استفاده شدند و در آنجا توسعه یافتند.

کاغذ به عنوان مهمترین حمل کننده اطلاعات در گذشته مطرح بود. تنها با توسعه و افزایش تولید کاغذ بود که انتقال اطلاعات، دانش و آموزش به بخش اعظمی از جامعه امکان پذیر شد. با کاغذ بود که امپراطوری های بزرگ راحت تر توانسته امپراطوری خود را اداره کنند. در گذشته کاغذ محصولی بسیار با ارزش بود کاغذ سازی یک هنر ارزنده- هنری که معمولا مخفی نگه داشته می شد به دلیل فواید فراوانی که داشت.

امروزه، کاغذ از یک ماده صنعتی هنری کمیاب به یک کالای مصرفی و با ارزش کاربردی بالا در ارتباطات در آموزش، هنرف مواد بهداشتی و آرایشی و ... تبدیل شده است. هیچ کس نمی تواند دنیای بدون کاغذ را تصور کند. انواع بسیار متنوعی از کاغذ تولید می شود تا نیازهای خاص هر کاربرد را بپوشاند. کاغذهای گرافیکی ،کاغذهای بسته بندی و مقوا، کاغذهای بهداشتی و انواع خاص کاغذ را می توان بصورت اشباع شده، روکش دار، لایه لایه، بصورت الیاف درشت و حتی در قالب درست کرد.

15,000 تومان