10,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 32993
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1826

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد اکولوژي جانوري و پراکنش آنها

دانلود تحقیق درمورد اکولوژي جانوري و پراکنش آنها

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد اکولوژي جانوري و پراکنش آنها

با دانلود تحقیق در مورد اکولوژي جانوري و پراکنش آنها در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق اکولوژي جانوري و پراکنش آنها را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق اکولوژي جانوري و پراکنش آنها ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد اکولوژي جانوري و پراکنش آنها

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:44 صفحه

قسمتی از فایل:

        هر موجود زنده اي شيوه زندگي مشخصي دارد که به ساختار و فيزيولوژي آن موجود و همچنين محيط زيستي که در آن سکني گزيده، بستگي دارد. عوامل فيزيکي و بيولوژيکي براي توليد دامنه وسيع و متنوع محيط زيست در نقاط مختلف زمين در حال فعاليت هستند. شرايط در بعضي مناطق استوايي و درياها تقريبا ثابت هستند، اما در بيشتر نقاط زمين، دما، رطوبت و نور خورشيد با توجه به فصول سال تغيير مي كنند. اين تأ‌ثيرات را در مجموع به عنوان اقليم مي شناسند. چرخه زندگي هر گونه كاملا با شرايط آب و هوايي محيط زندگيش سازگار است. هيچ جانوري كاملا مستقل زندگي نمي كند، برعكس، هر كدام بخشي از اجتماع زنده هماهنگي است كه اعضاي ديگر آن گونه، بسياري از انواع جانوران و گروه هاي گياهان مختلف را در بر مي گيرد.

 اكولوژي عبارت است از مطالعه علمي روابط ميان موجودات زنده و محيط اطراف آنها. پراكنش نيز به مطالعه حضور آنها در زمانها و مكانهاي مختلف مي پردازد.

 


10,000 تومان