8,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 33023
  • فرمت فایل دانلودی : .DOC
  • تعداد مشاهده : 2536

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد اسلام و نسل جوان

دانلود تحقیق درمورد اسلام و نسل جوان

0 2.5k
دانلود تحقیق درمورد اسلام و نسل جوان

با دانلود تحقیق در مورد اسلام و نسل جوان در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق اسلام و نسل جوان را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق اسلام و نسل جوان ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد اسلام و نسل جوان

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:30 صفحه

قسمتی از فایل:

 چكيده  :

از بهترين و عالي ترين اعمال ديني ، امر نماز است كه اسلام به آن توجه زيادي كرده است و براي آن آثار و فوائد زيادي در آيات و روايات مطرح نموده است ، اگر چه عبادت در تمام اديان آسماني وجود دارد و ليكن بهترين و زيباترين نوع عبادت همين نمازيست كه در اسلام به شكل و كيفيت خاصي آمده و مسلمانان دعوت به خواندن آن شده اند . در قرآن كريم فلسفه خلقت را عبادت خداي تعالي بيان شده است . كه در اين راستا نماز نقش مؤثري را ايفا             مي كند ، زيرا اكمل عبادت خداي تعالي نماز است.

اما عليرغم اين همه توجه اسلام به عبادت مخصوصاً نماز ، باز عده اي از مسلمانان به اين امر مهم توجهي نداشته و براحتي آن را ترك مي كنند و به خاطر بي توجهي آنها هم نسل نوجوان و جوان هم به اين امر ديني بسيار مهم بي محبتي مي نمايد لذا در اين رساله به بيان علل و ريشه هاي بي توجهي به نماز در اين قشر پر نيرو و پر تحرك (نوجوان و جوان ) مي باشد. 


8,000 تومان