12,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 33217
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1610

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد حركت در فيزيك

دانلود تحقیق درمورد حركت در فيزيك

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد حركت در فيزيك

با دانلود تحقیق در مورد حركت در فيزيك در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق حركت در فيزيك را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق حركت در فيزيك ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد حركت در فيزيك

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:42 صفحه

قسمتی از فایل:

 مقدمه

آخرين فردي که انديشه هايش بر نيوتن و فرمول بندي مکانيک کلاسيک تاثير عميق داشت، دکارت بود. با اين وجود نظرات و کارهاي دکارت در زمينه فيزيک حالت توصيفي داشت. اما همين مسائل توصيفي نيز به شدت با فيزيک ارسطويي در تضاد بود. اما از ديدگاه منطقي قوانين نيوتن شکل رياضي نظريه هاي گاليله است. به همين دليل نخست فيزيک دکارتي آورده شده و سپس مکانيک گاليله اي تا با مقايسه ي آنها با کارهاي نيوتن، ارزش و اهميت کار هر يک بهتر مشخص شود.

 دكارت و مفهوم حركت

در باب فيزك دكارت و مفهوم حركت از ديدگاه او كمتر سخن گفته اند . گويي فيزيك دكارت با آنهمه اهميت و تاثيرش بر آراء انديشمندان بزرگي , همچون ايزاك نيوتن , در مقابل ديگر افكار او همچون تصورات فطري و دوگانه انگاري ذهن –  كمتر مورد توجه بوده است.

فيزيك و شالوده هاي آن نزد دكارت نقشي محوري داشتند . هر چند امروزه احتمالاً او را بيشتر با مابعدالطبيعه ذهن و بدن يا برنامه و روش معرفت شناسي اش ميشناسند. در قرن هفدهم ميلادي لااقل به يك اندازه , فيزيك مكانيكي و مكانيك جهان هندسي در حركت كه نقش بسياري در مقبوليت او نزد انديشمندان معاصرش داشت , شاخته شده بود.


12,000 تومان