10,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 34247
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1823

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد بسیج و نقش آن در تربیت دینی

دانلود تحقیق درمورد بسیج و نقش آن در تربیت دینی

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد بسیج و نقش آن در تربیت دینی

با دانلود تحقیق در مورد بسیج و نقش آن در تربیت دینی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق بسیج و نقش آن در تربیت دینی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق بسیج و نقش آن در تربیت دینی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد بسیج و نقش آن در تربیت دینی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:58 صفحه

قسمتی از فایل:

 

بسيجي كيست ؟

هسته مركزي اين روحيه همانا نگرش به پديده هاي مادي از دريچه نيازبه عنولن وسيله و نه اصالت دادن ته آنها ستواز سوي ديگر تمامي امور در راستاي دين و انقلاب و حفظ آرمان آن مفهوم مي يابند . از اين رو از خود گذشتگي و فدا شدن براي ديندار ماندن توده ها يكي از وجوه برجسته روحيه بسيجيان بود .

آنها وظيفه خود را در شكستن خط هاي پياپي اي مي دانستند تا راه براي ضعيفان و عقب نگه داشته شده ها باز گردد . آنها مي سوختند و فدا مي شدند تا ديگران نيز با خدايشان رابطه برقرار كنند . در يك كلام ؛ آنها با در دسب گرفتن جانشان و نيز با حمل طناب  هاي دار بر گردن خود ؛ نوك پيكان حوادث انقلاب و سپر امام و اسلام بودند .

از ديگر خصوصيات روحيه بسيجي پر كار بودن و كم خرج بودن است. آنها شب وروز نمي شناختند و فقط هنگامي كه كاري نبود ويا از فرط خستگي بدون اختيار خوابشان مي برد ؛ از كار باز مي ايستادند آنها با همه تلاش و نقش آفريني در جنگ و حفظ نظام بسيار كم هزينه و بي توقع بودند زيرا خودشان را دائماَ بدهكار مي دانستند و هميشه در پي آنبودند كه براي انقلاب اسلامي كاري كنند .


10,000 تومان