6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 34860
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1576

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد سرخك چيست؟

دانلود تحقیق درمورد سرخك چيست؟

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد سرخك چيست؟

با دانلود تحقیق در مورد سرخك چيست؟ در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق سرخك چيست؟ را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق سرخك چيست؟ ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد سرخك چيست؟

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:6 صفحه

قسمتی از فایل:

سرخك، بيماري مسري دوران كودكي است كه توسط يك ويروس منتقل مي شود و پس از شروع واكسيناسيون برعليه آن، خيلي كم ديده مي شود. اين بيماري بسيار مسري بوده و دوره كمون ( نهفتگي ) آن 8 تا 14 روز متغير است. اولين علائم سرخك شبيه سرماخوردگي است. تب در بيماري سرخك به تدريج شديدتر مي شود. قبل از بروز دانه هاي پوستي، دانه هاي سفيد رنگ كوچكي در سطح داخلي مخاط گونه ديده مي شود. ملتحمه ي چشم ، قرمز و دردناك شده و كودك دچار ترس از نور        مي شود. تقريباً سه روز بعد از شروع علائم اوليه، نقاط قهوه اي و قرمز كوچك كه مشخصه بيماري است ابتدا از ناحيه پشت گوش شروع شده و سپس در تمام صورت و به دنبال آن تنه، گسترش مي يابد. هرچند سرخك بيماري ناخوشايندي است اما در اغلب موارد خود به خود بهبود مي يابد؛ البته گاهي عوارضي مانند عفونت گوش مياني، عفونت ريه و يا التهاب بافت مغز ايجاد مي كند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر