7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 34908
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2023

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد سیستم تعلیق فعال اتوبوس

دانلود تحقیق درمورد سیستم تعلیق فعال اتوبوس

0 2k
دانلود تحقیق درمورد سیستم تعلیق فعال اتوبوس

با دانلود تحقیق در مورد سیستم تعلیق فعال اتوبوس در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق سیستم تعلیق فعال اتوبوس را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق سیستم تعلیق فعال اتوبوس ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد سیستم تعلیق فعال اتوبوس

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:18 صفحه

قسمتی از فایل:

شکل زیرسیستم  تعلیق فعال یک اتوبوس را نشان می دهد که به مدل یک چهارم  سیستم  تعلیق خودرو مشهور است .  تنها حرکت عمودی خودرو  و با جرم  با متغیر  مشخص شده است . اکسل خودرو نیز دارای جرم m2   بوده و جابجایی عمودی آن X2  است . تایر خودرو  با ضریب سختی  و ضریب استهلاک ویسکوز خطی  و همینطور فنر و کمک فنر خودرو  با ضرائب سختی  و ضریب استهلاک ویسکوز خطی  مدل شده اند .

علاوه بر وجود فنر و کمک فنر  همانند سیستمهای  متداول تعلیق غیر فعال خودرو ، یک عمگر هیدرولیکی با نیوماتیکی نیروی U رابه بدنه خودرو اعمال می کند  که از نوسانات خودرو جلوگیری نماید . نا همواری جاده را با ورودی اغتشاش W نشان داده شده است

 

 

 

 

 

* برای مدل کردن این سیستم باید ورودی و خروجی را مشخص کنیم :

      ورودی  در واقع U ورودی عمگر  سیستم تعلیق فعال می باشد که بصورت ورودی  کنترل شده عمل می کند و اغتشاش جاده ( w ) بصورت ورودی اغتشاشی به سیستم  اعمال      می شود . 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر