10,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 35125
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2413

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد رینگ سازی سایپا

دانلود تحقیق درمورد رینگ سازی سایپا

0 2.4k
دانلود تحقیق درمورد رینگ سازی سایپا

با دانلود تحقیق در مورد رینگ سازی سایپا در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق رینگ سازی سایپا را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق رینگ سازی سایپا ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد رینگ سازی سایپا

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:47 صفحه

قسمتی از فایل:

معرفي كارخانه :

يكي از توليد كنندگان مهم خودرو و تجهيزات  قواي محركه در كشور، گروه خودرو سازي سايپا مي باشد كه با برخورداري از تجهيزات پيشرفته  و نيروي انساني متخصص و كارآمد و در راستاي تحقق اهداف خاص برنامه هاي توسعه اقتصادي ، اجتماعي و فرهنگي كشور سعي در متحول كردن صنايع خودرو سازي نموده است . از اين رو در چهار چوب اين رسالت شركت سايپا مبادرت به سرمايه گذاري در اجراي  طرح ها و پروسه هاي مورد نياز صنايع  خودرو سازي نموده كه يكي از آنها توليد رينگ فولادي ميباشد كه در شهرستان خرمشهر احداث شده است .

كليه ماشين آلات خط توليد ساخت دهه  1970  و به مدت 20 سال در شركت بريجستون فايرستون اسپانيا      (  B – F  ) جهت توليد رينگ انواع سواري مشغول به كار بوده و در سال  1990  بدليل خريد شركت توسط كمپاني ژاپني خط توليد رينگ متوقف و در سال 1376    توسط شركت ايراني توليد اتومبيل سايپا خريداري و عمليات دمونتاژ خط طوقه و خط رنگ توسط شركت ESAUNE انجام و عمليات دمونتاژ و  مونتاژ پرس 2000تن با همكاري شركت ماشين سازي اراك و كليه عمليات نصب و راه اندازي توسط شركتهاي داخلي انجام گرديده است .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر