10,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 35139
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2172

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله درمورد ايجاد تغيير و تخريب در برنامه‎هاي كامپيوتري

دانلود مقاله درمورد ايجاد تغيير و تخريب در برنامه‎هاي كامپيوتري

0 2.2k
دانلود مقاله درمورد ايجاد تغيير و تخريب در برنامه‎هاي كامپيوتري

با دانلود مقاله در مورد ايجاد تغيير و تخريب در برنامه‎هاي كامپيوتري در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله ايجاد تغيير و تخريب در برنامه‎هاي كامپيوتري را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله ايجاد تغيير و تخريب در برنامه‎هاي كامپيوتري ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد ايجاد تغيير و تخريب در برنامه‎هاي كامپيوتري

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:44 صفحه

قسمتی از فایل:

اين نوع فعاليت عبارت است از دستيابي به سيستم‎ها و برنامهغةاي كامپيوتري با استفاده از ويروس، كرم، يا بمب‎هاي منطقي.ايجاد خسارت از طريق پاك كردن، صدمه زدن، مخدوش نمودن يا موقوف‎سازي داده‎ها يا برنامه‎هاي كامپيوتري انجام مي‎شود.

تخريب داده‎ها گاه نتيجة حملة فيزيكي به تأسيسات كامپيوتري است. اين‎گونه اعمال معمولاً از طريق روشهاي كامپيوتري و تكنيكي صورت مي‎گيرد (مثلاً به وسيلة‌ ويروس‎هاي كامپيوتري يا بمب‎هاي منطقي زماني) برنامه‎هاي ويرويسي به تكثير و برنامه‎هاي فايل مي‎پردازد و تخريب زيادي را به همراه دارد.[1] در ادامه به توضيح مختصري راجع به ويروس‎ها، كرمها و بمبهاي منطقي مي‎پردازيم:

ويروس

ويروس نوعي كد برنامه است كه خود را به برنامه‎‎هاي مجاز چسبانده به ديگر برنامه‎هاي كامپيوتر منتقل مي‎شوند. ويروس مي‎تواند از طريق يك قطعه مجاز نرم‎افزاري كه به ويروس آلوده شده به سيستم كامپيوتر وارد مي‎شود.

كرم

كرم نيز به طريق ويروس ايجاد مي‎شوند تا با نفوذ در برنامه‎هاي داده‎پردازي مجاز، داده‎ها را تغيير داده يا نابود سازد اما تفاوت كرم با ويروس اين است كه كرم تكثير نمي‎شود. به عنوان مثال در پزشكي، كرم را مي‎تو.ان به غدة خوش خيم و ويروس را به غدة بدخيم تشبيه كرد. با استفاده از برنامة تخريبي كرم مي‎توان به كامپيوتر يك بانك دستور داد كه وجوه موجود در بانك را به طور دائم به يك حساب غيرمجاز منتقل كند.



[1] - Computer related crimes: united kingdom report – pc-cy-cdpc-ce 1991.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر