12,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 35232
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1587

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد روشهاي تصفيه هواي آلوده

دانلود تحقیق درمورد روشهاي تصفيه هواي آلوده

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد روشهاي تصفيه هواي آلوده

با دانلود تحقیق در مورد روشهاي تصفيه هواي آلوده در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق روشهاي تصفيه هواي آلوده را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق روشهاي تصفيه هواي آلوده ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد روشهاي تصفيه هواي آلوده

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:71 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه

در سالهاي اخير با مشخص شدن اثرات زيانبار تركيبات مختلف موجود در هوا تلاشهاي زيادي براي يافتن روشهاي ارزان و مؤثر حذف مواد آلاينده از هوا شروع شده است. بيوفيلتراسيون به عنوان روشي كه مي تواند بدون نياز به مصرف انرژي زياد و در شرايط دما و فشار محيط، مادة آلاينده را به تركيبات بي خطر تبديل كند، بسيار مورد توجه قرار گرفته اند.

هواي آلوده پديده اي است كه از تركيب يا اختلاط هوا و مواد يا ذرات خاصي، در مدت زمان معيني توليد مي شود و در صورت تداوم، بيماري ها يا اختلالاتي براي انسان، حيوانات و گياهان ايجاد مي كند و به ميزان قابل ملاحظه اي، زندگي بشر را به مخاطره مي اندازد.

آلاينده هاي موجود در هوا دو نوعند: اوليه (Primary) و ثانويه (Secondary). آلاينده هاي اوليه موادي هستند كه در اثر منابع آلوده كننده به هواي محيط وارد مي گردند مانند: اكسيدهاي سولفور، اكسيدهاي نيتروژن. سولفور هيدروژن، مونوكسيد كربن، دي اكسيد كربن، سرب، ذرات آلوده يا مواد معلق. هيدروكربورها، تركيبات آلي فرار (VOC3).

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر