9,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 35419
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1627

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد دستگاه و وسائل موتوري بالابر

دانلود تحقیق درمورد دستگاه و وسائل موتوري بالابر

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد دستگاه و وسائل موتوري بالابر

با دانلود تحقیق در مورد دستگاه و وسائل موتوري بالابر در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق دستگاه و وسائل موتوري بالابر را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق دستگاه و وسائل موتوري بالابر ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد دستگاه و وسائل موتوري بالابر

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:35 صفحه

قسمتی از فایل:

دستگاه ها و وسائل موتوري بالابر عبارتند از كلية وسائل و تجهيزات ثابت و متحرك موتوري كه براي بالا بردن، پايين آوردن و جابجايي و نصب مصالح و وسائل و تجهيزات ساختماني مورد استفاده قرار مي گيرند، از قبيل انواع مختلف جزثقيل هاي ثابت (تاوركرين ها و وينچ ها) و جرثقيل هاي كاميوني، آسانسورهاي موقت و نظاير آن

قسمتهاي تشكيل دهندة دستگاه ها و وسائل بالابر و اجزاء آنها شامل (قطعات اصلي، اتصالات، كابل ها و زنجيرها، قلاب هاي بلند كننده، مهارها، پايه ها، پي ها، تكيه گاه‌ها، ريل ها، كابين ها و غيره)كه  با رعايت اصول و قواعد فني و دستورالعمل بايد داراي ضريب اطمينان حداقل 4 باشد و توسط اشخاص ذيصلاح نصب و آماده بكار شوند.

هر وسيلة بالابر داراي ظرفيت بار مجاز و همچنين سرعت كار مطمئن و مشخصي است كه بايد اين مشخصات روي تابلويي درج و در محل مناسبي بر روي دستگاه نصب شود تا باري كه حمل مي شود و سرعت كار بالابر، به هيچ وجه نبايد از ظرفيت بار و سرعت كار مطمئن آن بيشتر باشد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر