6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 35485
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1707

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد ضرورت ايجاد تيم هاي کاري و مراحل شکل گيري آنها

دانلود تحقیق درمورد ضرورت ايجاد تيم هاي کاري و مراحل شکل گيري آنها

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد ضرورت ايجاد تيم هاي کاري و مراحل شکل گيري آنها

با دانلود تحقیق در مورد ضرورت ايجاد تيم هاي کاري و مراحل شکل گيري آنها در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ضرورت ايجاد تيم هاي کاري و مراحل شکل گيري آنها را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ضرورت ايجاد تيم هاي کاري و مراحل شکل گيري آنها ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد ضرورت ايجاد تيم هاي کاري و مراحل شکل گيري آنها

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:7 صفحه

قسمتی از فایل:

آدمي بدون ارتباطات قادر به زنگي نيست. سلامتي و تندرستي انسان نيز وابسته به همين ارتباطات است و هر چه زمان بيشتر به جلو مي رود، برقراري ارتباط ميان انسانها بيشتر ضرورت مي يابد، ما شاهد آن هستيم که تکنولوژي ارتباطات به سرعت در حال توسعه است و مدت زمان زيادي نيست که با ظهور اينترنت ارتباط ميان انسانها در تمامي نقاط کره زمين چنان تسهيل شده است که ديگر دهکده جهاني يک انديشه درون ذهن نيست.

سازمان هايي که در اين شرايط به خدمات رساني مشغولند مي بايستي بسيار فعال و پر تحرک بوده و علاوه بر اينکه لحظه به لحظه بايد قابليت هاي خويش را افزايش دهند مي بايستي پاسخگوي نيازهاي جديد خدمات گيرندگان خود نيز باشند. آن دسته از سازمان هاي بزرگ که داراي حرکتي کند بوده و قادر به تطابق خويش با شرايط حاضر نيستند محکوم به نابودي هستند.

شکل گيري تيم هاي کاري فعال مي تواند در دل سازمانها شروعي براي پاسخ گويي به اين نياز جديد باشد. افراد در دل تيم هاي کاري هدفمند، قادرند سريع تر تصميم گيري کرده و نسبت به تغييرات زمانه سريعتر واکنش نشان دهند و با اصلاح سريع امور، به راه خويش ادامه دهند. هماهنگي تيمهاي کاري با اهداف سازمان به همراه استقلال عمل مي تواند راه حل خوبي براي شرايط جديد باشد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر