7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 35545
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1842

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد كپي رايت چيست

دانلود تحقیق درمورد كپي رايت چيست

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد كپي رايت چيست

با دانلود تحقیق در مورد كپي رايت چيست در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق كپي رايت چيست را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق كپي رايت چيست ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد كپي رايت چيست

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:9 صفحه

قسمتی از فایل:مالكيت فكري چيست؟
مالكيت فكري به خلاقيت‌هاي ذهني از قبيل: اختراعات، كارهاي ادبي و هنري و نشانه‌ها، نامها و تصاويري كه در تجارت استفاده مي‌شوند، اشاره مي‌كند.
مالكيت فكري به دو دسته تقسيم مي‌شود:
مالكيت صنعتي: شامل اختراعات، علائم تجارتي، طرحهاي صنعتي و علائم جغرافيايي مي‌باشد.
كپي رايت: شامل آثار ادبي از قبيل رمانها، اشعار و نمايشنامه‌ها، فيلمها، آثار موسيقي و كارهاي هنري از قبيل طراحي، نقاشي، عكسها و مجسمه‌سازي و طراحي‌هاي معماري مي‌باشد.
حقوق مالكيت فكري كدامند؟
حقوق مالكيت فكري مانند حقوق هر مالكيت ديگر به پديدآورنده يا مالك علامت تجاري يا كپي‌رايت اجازه مي‌دهد تا از كار يا سرمايه‌گذاري خود، بهره بگيرند. اين حقوق در مادة 27 ، اظهارنامة حقوق بشر طرح‌ريزي شده كه قوانيني را وضع مي‌نمايد تا از حفاظت اخلاقي و مادي منافع بدست آمده از تأليف هر اثر علمي يا هنري سود ببرند.
اهميت مالكيت فكري اولين بار در "همايش پاريس براي حفاظت از مالكيت صنعتي" در سال 1883 و همايش " برنه براي حفاظت از آثار ادبي و هنري" در سال 1886 شناخته شد. هر دو معاهده توسط سازمان جهاني مالكيت فكري (WIPO) پذيرفته شدند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر