10,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 35605
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1884
  • تعداد فروش: 1

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد وحدت ملي و انسجام اسلامي از ديدگاه آيات و روايات

دانلود تحقیق درمورد وحدت ملي و انسجام اسلامي از ديدگاه آيات و روايات

0 1.9k
دانلود تحقیق درمورد وحدت ملي و انسجام اسلامي از ديدگاه آيات و روايات

با دانلود تحقیق در مورد وحدت ملي و انسجام اسلامي از ديدگاه آيات و روايات در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق وحدت ملي و انسجام اسلامي از ديدگاه آيات و روايات را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق وحدت ملي و انسجام اسلامي از ديدگاه آيات و روايات ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد وحدت ملي و انسجام اسلامي از ديدگاه آيات و روايات

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:45 صفحه

قسمتی از فایل:

 

 

            وحدت تپش هماهنگ قلبهاست و آهنگ حركت دستها، وحدت اسلامي عامل اقتدار اسلام در برابر كفر و نفاق و اختلاف، آفت بزرگ عزت و استقلال مسلمين است. آرمان و اميد همة دوستان عظمت اسلامي ، وجدائي و تفرقه آرزوي شوم دشمنان ديرينة ماست. وحدت ، كشتي نوح است و تفرقه، تازيانة عذاب الهي.

اميد است در روزگاري كه شياطين، بذر نفاق و تفرقه مي‌پاشند قادر سرزمين مقدس اسلام، درخت دشمن پرورش دهند، با بيداري و يادآوري سخنان وحدت بخش رسول خدا و ائمه معصومين(ع) نقشه‌هاي شوم استكبار، نقش برآب گردد و خداجويان وحدت انديش برگرد قرآن و سُنّت هماهنگ شوند و با رهبري عترت(ع)پرچم استقلال و آزادي را در سراسر گيتي به اهتزاز درآورند. ان شاءالله

اين حديث  نيز ، به خوبي نشان مي دهد  كه امت  واديان  س ابق  نيز دچار  اختلافو چند  دستگي  شدند و امت  اسلام هم دچار  اختلاف  خواهد شد  ولي  فرق  بين  اين دو مكتب «اسلام وغير اسلام» ان اس ت كه دين  اسلام ، ابزار وراه  كارهايي براي رهايي  از تفرقه  گذاشته است  مانند روايات ، برخلاف  اديان  ديگر  كه در صورت  اختلاف با مراجعه كردن  به كتابهاي  آسماني  يا علماي  خودشان ، بيشتر گمراه مي شوند.


اتحاد و انسجام در قرآن و روایات

در ابتدای ورود به بحث، سزاوار است که اتحاد و انسجام را، از دیدگاه قرآن و روایات بررسی کنیم، تا به حقیقت این دو واژه، آشنا شده و اهمیت آن را از لسان قرآن و احادیث بشنویم و با دقت و توضیح، پیرامون آنها، به یک جمع بندی کلی برسیم، و در نتیجه ملتی بزرگ و گروهی آگاه، یعنی اسلام و مسلمین، به آرامش و امنیت مطلق برسند زیرا قرآن کریم، کتابی است که خداوند متعال، برای هدایت بشر فرستاده است و کتابی که بخواهد هدایت گر باشد، باید جامعیت داشته باشد وگرنه، آن مجموعه، نمی تواند به خواسته ها و نیازهای بشری، پاسخ دهد و صرفاً، نوشته ای خواهد شد که خالی از هرگونه محتوا است و البته روایات پیامبر و اهل بیت ایشان نیز چنین خاصیتی دارند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر