7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 35692
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1609

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد آهن

دانلود تحقیق درمورد آهن

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد آهن

با دانلود تحقیق در مورد آهن در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق آهن را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق آهن ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد آهن

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:13 صفحه

قسمتی از فایل:

آهن عنصر شیمیایی است که در جدول تناوبی با نشان Fe و عدد اتمی 26 وجود دارد. آهن فلزی است که در گروه 8 و دوره 4 جدول تناوبی قرار دارد.


خصوصیات قابل توجه



جرم یک اتم معمولی آهن 56 برابر جرم یک اتم معمولی هیدروژن می باشد.عقیده بر این است که آهن دهمین عنصر فراوان در جهان است.Fe مخفف واژه لاتین ferrumبرای آهن می باشد.

این فلز از سنگ معدن آهن استخراج می شود و به ندرت به حالت آزاد ( عنصری) یافت می گردد.برای تهیه آهن عنصری ، باید ناخالصیهای آن با روش کاهش شیمیایی از بین برود.آهن برای تولید فولاد بکار می رود که عنصر نیست بلکه یک آلیاژ و مخلوطی است از فلزات متفاوت ( و تعدادی غیر فلز بخصوص کربن).
هسته اتمهای آهن دارای بیشترین نیروی همگیر در هر نوکلئون هستند بنابراین آهن با روش همجوشی ، سنگین ترین و با روش شکافت اتمی ، سبکترین عنصری است که بصورت گرمازایی تولید می شود.وقتی یک ستاره که دارای جرم کافی می باشد چنین کاری انجام دهد ، دیگر قادر به تولید انرژی در هسته اش نبوده و یک ابراختر پدید می آید.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر