12,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 35719
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1591

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد بررسي شیوع همسر آزاری در بین زنان متاهل

دانلود تحقیق درمورد بررسي شیوع همسر آزاری در بین زنان متاهل

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد بررسي شیوع همسر آزاری در بین زنان متاهل

با دانلود تحقیق در مورد بررسي شیوع همسر آزاری در بین زنان متاهل در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق بررسي شیوع همسر آزاری در بین زنان متاهل را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق بررسي شیوع همسر آزاری در بین زنان متاهل ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد بررسي شیوع همسر آزاری در بین زنان متاهل

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:73 صفحه

قسمتی از فایل:

چکیده :

هدف از تحقیق حاضر بررسی شیوع همسر آزاری در بین زنان متاهل حدود سنی 35-30 ساله شهرستان ابهر است که فرضیه های عنوان شده عبارت است بین پایگاه اقتصادی خانواده و همسر آزاری شوهر رابطه وجود دارد2) بین نبود فرزند و همسر آزاری رابطه وجود دارد . 3) بین ویژگیهای شخصیتی شوهر و همسر آزاری رابطه وجود دارد که جامعه آماری عنوان شده در این تحقیق عبارت است زنان متاهل حدود سنی 35-30 ساله که در یک ماه گذشته در حدود 450 نفر به مراکز مشاوره و شورای حل اختلاف مراجعه کرده که 45 نفر به عنوان نمونه انتخاب شده و آزمون مربوط به همسر آزاری و علل شیوع آن دارای 30 سوال دورسه  مبحث مربوط به مسائل اقتصادی به مسائل فرزند و تربیت آنها و مسائل شخصیتی است که دارای دو گزینه بله و خیر است و جواب به سوالات بله به عنوان نمره خام به حساب آمده که جهت تجزیه و تحلیل داده ها از روش آماری استفاده گردیده و نتایج بدست آمده حاکی از آن است که فرضیه ها تایید شده بین منابع اقتصادی و نبود فرزند و ویژگیهای شخصیتی و شیوع همسر آزاری رابطه وجود دارد و سطح معنی داری آن برابر  است .


پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر