9,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 35841
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2300

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله درمورد مخفي سازي داده ها

دانلود مقاله درمورد مخفي سازي داده ها

0 2.3k
دانلود مقاله درمورد مخفي سازي داده ها

با دانلود مقاله در مورد مخفي سازي داده ها در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله مخفي سازي داده ها را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله مخفي سازي داده ها ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد مخفي سازي داده ها

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:38 صفحه

قسمتی از فایل:

تكنيك هايي براي پنهان كردن اطلاعات

پنهان كردن اطلاعات شكلي از مختصر نويسي است كه اطلاعات را در يك رسانه ديجيتالي به منظور شناسايي، تعليق و حق چاپ جا مي دهند. محدوديت هاي زيادي بر اين فرآيند تاثير مي گذارند: كميت اطلاعات پنهان شده، نيازمند تغييري ناپذيري اين اطلاعات تحت شرايطي است كه سيگنال ميزبان در معرض تحريف باشد براي مثال مي توان اختصار پراتلاف، درجه اي كه اطلاعات بايد براي رهگيري محفوظ شوند، تغيير يا پاك شدن توسط گروه سوم را نام برد. ما هم تكنيك هاي سنتي و هم جديد را جستجو مي كنيم. به فرآيند پنهان كردن اطلاعات و ارزيابي اين تكنيك ها در سه كاربرد مي پردازيم:

حمايت از حق چاپ، محافظت در برابر دستكاري و مداخله و افزايش جاي گذاري اطلاعات.

دسترسي ديجيتالي به امكانات رسانه اي و به طور بالقوه بهبود قابليت انتقال، بازده و صحت اطلاعات ارائه شده است. تاثيرات نامطلوب دسترسي آسان به اطلاعات، افزايش فرصت براي نقض حق چاپ و دستكاري يا تغيير مطالب مي باشند. انگيزه اين كار در بر گيرنده اقدامات لازم حقوق عقلاني است كه نشانه اي از دستكاري مطالب و به معناي تعليق آنهاست. پنهان كردن اطلاعات نشان دهنده بخشي از فرآيندهاي مورد استفاده براي جاي گذاري اطلاعات است كه از آن جمله حق چاپ اطلاعات، اشكال مختلف رسانه(صوتي، تصويري، متني) با حداقل ميزان تنزل مشهود براي سيگنال ميزبان است.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر