7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 35848
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1512
  • تعداد فروش: 4

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد توبه

دانلود تحقیق درمورد توبه

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد توبه

با دانلود تحقیق در مورد توبه در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق توبه را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق توبه ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد توبه

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:15 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه :

برصاحبان بصيرت پوشيده نيست كه توبه ، شعبه اي است از فضل ، عظيم الهي و دري است از رحمت رحيم خداوند كه به روي بندگان خود باز فرموده است . اگر اين در بسته بود رستگاري براي كسي نبود . زيرا سرشت بشر با آلودگي و خطاكاري و گناه پيوسته است بطوري كه هر بشري به حسب اعمال جارم و جانحه خود را به انواع آلودگيها مبتلا خواهد ساخت مگر آن مقداري كه خداوند او را حفظ فرموده باشد .

خلاصه بشري كه بتواند خودش را از گناه و انواع خطا نگهدارد و پاكي فطرت نخستينش را حفظ كند ، يافت نخواهد شد حتي بسياري از پيغمبران و بنابراين خداي حكيم و رحيم ،‌توبه را دواي دردهاي معنوي و علاج امراض قلبي و پاك كننده انواع آلودگيها قرار داده است تا انسان پس از گرفتاري به گناه ، به بركت توبه پاك شود و اهل نجات گردد . خوشبخت كسي است كه از اين باب رحمت قدرداني كرده و از آن استفاده نموده و از اين موهبت الهي سپاسگذاري نمايد چنانچه بدبخت كسي است كه اين باب رحمت برايش فقط اتمام حجت شده باشد . يعني روز قيام در موقع حساب و پرسش از اعمال هرگاه در مقام عذرخواهي بگويد : پروردگارا نادان و بي خبر بودم ، اسير شهوت و غضب بودم ،‌گرفتار هوا و هوس بودم . مقاومت با وساوس شيطان عاجز

بودم در نتيجه جواب تمام عذرهايش گفته مي شود :

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر