9,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 35884
  • فرمت فایل دانلودی : .DOC
  • تعداد مشاهده : 1819

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد شرع و عوامل شادي آفرين

دانلود تحقیق درمورد شرع و عوامل شادي آفرين

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد شرع و عوامل شادي آفرين

با دانلود تحقیق در مورد شرع و عوامل شادي آفرين در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق شرع و عوامل شادي آفرين را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق شرع و عوامل شادي آفرين ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد شرع و عوامل شادي آفرين

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:30 صفحه

قسمتی از فایل:

شادي چيست؟

يكي از جنبه هاي هيجان شادي است كه با واژه هاي چون سرور، نشاط،  وجد ، سرخوشي ، مسرت،  خوشي و خوشحالي هم معنا است.ازآن جا كه بعد برجسته هيجان  مربوط به  روان  انسان  به  دست  دادن تعريف  دقيق تر آن نيز درحوزه دانش روان شناسي چندان مورد توجه قرار نگرفته است چنان كه هنري موري مي گويد يكي از غريب ترين  نشانه ها ي مشخص  عصر ما كه   كم تر قابل تفسير است غفلت روان شناسان از موضوع شادي است.يعني همان حالت دروني كه  افلاطون و ارسطو و تقريبا  تمامي  متفكران بر جسته  گذشته آن را  بهترين   متاعي  دانسته اندكه ازراه فعاليت قابل حصول است با وجود اين برخي تعريفهاي پراكنده از اين هيجان شده است مثلا گفته اند: شادي احساس مثبتي است كه ازحس ارضاء  و پيروزي بدست ميايد .

شادي عبارت است از مجموعه لذتها منهاي درد ها . شادي تركيبي ازعاطفه  مثبت بالا و عاطفه منفي پايين است .به طور خلا صه ميتوان گفت: هر انساني مطابق جهان بيني و انديشه هاي خود اگربه چيز مورد علاقه اش برسد در خود حالتي احساس مكيند شادي نام دارد.

 

 

 

ضرورت شادي

 شادي براي انسان يك ضرورت است كه با آن زندگي مي يابد و عاطفه منفي مثل ناكامي ونا اميد ي و ترس و نگراني بي اثر مي شود در پرتو شادي است كه انسان مي تواند خويش را بسازد و قله هاي سلوك را چالاكانه بپيمايد و در اجتماع نقش سازنده خود را در زمينه هاي فر هنگي سياسي و اقتصادي ايفا  كند.ارسطو گفته است شادي بهترين چيز هاست وآنقدر اهميت دارد كه ساير چيزها براي كسب آن هستند . اهميت شادي تا به آن حد است كه مي تواند بيماريهاي  صعب العلاج جسمي را درمان كند يك جراح معروف طي مقاله اي نوشت.

 شادي نه تنها جلوي بسياري از بيماريهاي ناشي از ناملايمات را كه در قرن حاضر است مي گيرد بلكه شادي حتي قادر است جلو رشد ونمو بيمار ي سرطا ن را بگيرد .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر