9,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 35905
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1699

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد طرح روستاي پاتاوه معماري

دانلود تحقیق درمورد طرح روستاي پاتاوه معماري

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد طرح روستاي پاتاوه معماري

با دانلود تحقیق در مورد طرح روستاي پاتاوه معماري در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق طرح روستاي پاتاوه معماري را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق طرح روستاي پاتاوه معماري ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد طرح روستاي پاتاوه معماري

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:37 صفحه

قسمتی از فایل:

موقعيت جغرافيايي و طبيعي:  

روستاي پاتاوه مرکز بخش پاتاوه يکي از بخش هاي شهرستان دنا است . بخش پاتاوه شامل دهستانهاي پاتاوه و سادات محمودي به مرکزيت روستاي پاتاوه مي باشد . اين روستا در دامنه کوه معروف دنا قرار گرفته است . پاتاوه در غرب شهر ياسوج و جنوب غربي سي سخت طوري قرار گرفته است که در عرض جغرافيايي 51 درجه 55 دقيقه عرض شمالي واقع شده است . اين روستا از مغرب و جنوب به رودخانه بشار از شمال و شمال غرب به روستاي بادنگان عليا و سفلي و مشرق به روستاههاي احمد غريب و جنوب شرقي به آبادي چم عربي محدود است . موقعيت پاتاوه نسبت به کانونهاي جمعيتي اطراف طوري قرار گرفته است که در 65 کيلومتري شمال غرب ياسوج ، 30 کيلومتري جنوب غربي سي سخت و 25 کيلو متري شرق مارگون واقع شده است .روستا از جهات مختلف تحت تاثير شيب هاي متفاوت قرار گرفته است . پاتاوه در امتداد يکي از اين شيب ها که جهت شرقي- غربي است  و نسبت به بقيه شيب ها ملايمتر مي باشد  شکل گرفته است .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر