6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 35989
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2548

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد ورزش و روانشناسي

دانلود تحقیق درمورد ورزش و روانشناسي

0 2.5k
دانلود تحقیق درمورد ورزش و روانشناسي

با دانلود تحقیق در مورد ورزش و روانشناسي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ورزش و روانشناسي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ورزش و روانشناسي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد ورزش و روانشناسي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:6 صفحه

قسمتی از فایل:

آيا مي دانيد علت اينکه وزنه برداري در رده تيم ملي اعزامي به المپيک وقتي روي صحنه مي رود فراموش مي کند به دستان خود گچ مخصوص بزند چيست ؟

آيا مي دانيد علت اينکه تکواندو کاري در رده تيم ملي اعزامي به المپيک وقتي روي تشک مسابقه مي رود فراموش مي کند کلاه مخصوص خود را بر سر گذارد چيست ؟

آيا مي دانيد علت اينکه دوچرخه سواري در رده تيم ملي اعزامي به مسابقات آسيايي وقتي در ابتدا خط استارت قرار مي گيرد چنان پاهايش مي لرزد که نمي تواند روي پنجه رکاب دوچرخه نيرو وارد کند و از مسابقه باز مي ماند چيست ؟

مسلماً پاسخ شما شامل توضيح مسائل فني اين رشته هاي ورزشي نيست و بر روي کلمه اضطراب متفق القول هستيد .

اضطراب يکي از مهمترين مسئله هايي است که انسان با آن دست به گريبان است. بخصوص زماني که پاي رقابت در ميان باشد. در اکثر کتابها و مقالات بيشتر به مسائل تخصصي رشته هاي ورزشي توجه شده است .

اما آيا مي دانيد طبق تحقيقات به عمل آمده بسياري از عدم موفقيت هاي ورزشي ريشه در علل رواني دارد .

از آن رو تصميم گرفتيم تا با طرح سلسله مقالات روانشناسي و آموزشي اضطراب، نقش کوچکي در موفقيت هاي آتي ورزشکاران شطرنج باز ايران عزيزمان داشته باشيم .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر