15,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 36001
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1779

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد یوگا

دانلود تحقیق درمورد یوگا

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد یوگا

با دانلود تحقیق در مورد یوگا در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق یوگا را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق یوگا ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد یوگا

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:118 صفحه

قسمتی از فایل:

1-    لباسی که برای تمرین انتخاب می کنید لباسی باشد که درآن احساس راحتی کامل بکنید ولذا کاملاً گشاد و رنگ لباستان ترجیحاً سفید باشد.

2-    جهت رعایت بهداشت ملحفه سفیدی به عنوان زیرانداز، همراه داشته باشید.

3-    جهت حفظ آرامش، سکوت و نظم کلاس لطفاً 10 دقیقه قبل از شروع کلاس در محل تمرین خود آماده باشید.

4-    جهت کمک به ایجاد محیطی آرام و عاری از موارد جلب توجه که ذهن را از تمرکز بازمی دارد لطفاً از استعمال ادکلن، عطر و اسپی خودداری نمایید.

5-    حداقل تا سه ساعت قبل از انجام تمرینات یوگا هیچ گونه غذای جامدی میل نفرمایید. ( می توانید تا نیم ساعت قبل از تمرین از آب میوه و یا نوشیدنی های شیرین مثل چای شیرین استفاده نمایید. )

6-    آساناهای یوگا با تمرینات ورزشی فرق اساسی دارد و آن اینکه سه جزء اساسی آرامش، تمرکز و همراهی حرکات با تنفس را داراست .

7-    در انجام تمرینات یوگا همیشه به خاطر داشته باشید که ابداً فشار اضافی به خود وارد نیاورید بلکه تا جایی وارد حرکات بشوید که احساس لذت داشته باشید نه درد.

8-    در یوگا هیچگاه مسابقه و مقایسه وجود ندارد بلکه اساس کار بر این است که هر کس برای خودش موجود واحدی است با ویژگیهای مخصوص به خود و در مسیر اختصاصی خود قدم برمی دارد و لذا همیشه اول است.

9-    ایده آل ترین حالت انجام تمرینات یوگا، انجام آن روزی دو با هنگام طلوع و غروب آفتاب و در مکانی با هوای سالم و عاری از دود و گرد و غبار است ، لذا برای کسب نتیجه بهترسعی کنید تا حد امکان خود را به این شرایط نزدیک کنید.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر