8,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 36188
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2259

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد سیستم های موبایل

دانلود تحقیق درمورد سیستم های موبایل

0 2.3k
دانلود تحقیق درمورد سیستم های موبایل

با دانلود تحقیق در مورد سیستم های موبایل در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق سیستم های موبایل را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق سیستم های موبایل ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد سیستم های موبایل

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:16 صفحه

قسمتی از فایل:

سیستم تلفن همراه سلولی  یا تلفن موبایل (Mobile Phone) چیست و چگونه کار می کند

تلفن همراه یا تلفن موبایل (en: Mobile Phone) که در فارسی موبایل هم گفته میشود، یک وسیله شخصی و قابل حمل برای ارتباط مخابراتی است. برای استفاده از تلفن همراه باید فرد استفاده کننده که مشترک نامیده می شود، به یک شبکه مخابراتی متصل گردد. برای اتصال به شبکه باید حساب اشتراک تلفن همراه در نزد یک سرویس دهنده (اپراتور) برای مشترک خاص، ایجاد شده باشد. شبکه های مخابراتی تلفن عمومی در تمام دنیا با قرارداد های تجاری و شیوههای حسابرسی ویژه خود، به هم متصل میشوند و هر مشترک تلفن همراه معمولا می تواند با گوشی خود، یک ارتباط تلفنی با دارندگان تلفنهای ثابت یا همراه در هر جای زمین (مشروط به ارایه سرویس در آن نقطه) برقرار کند.

گوشی همراهمنظور از گوشی همراه (گوشی موبایل) وسیلهای است که برای اتصال به شبکه تلفن همراه به کار می رود. این وسیله که نسلهای گوناگونی دارد توسط شرکتهای بزرکی در دنیا تولید میشود و به فروش میرسد.

شرکتهای بزرگ تولیدکننده گوشی همراه در دنیا:

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر