7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 36429
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1565

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد آشنايي با IP Telephony

دانلود تحقیق درمورد آشنايي با IP Telephony

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد آشنايي با IP Telephony

با دانلود تحقیق در مورد آشنايي با IP Telephony در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق آشنايي با IP Telephony را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق آشنايي با IP Telephony ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد آشنايي با IP Telephony

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:21 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه :

اگر معمولاً تماسهاي تلفن راه دور داريد‌، اين احتمال وجود دارد كه تاكنون بدون آنكه بدانيد ، از IP Telephony  استفاده كرده باشيد . IP Telephony كه در صنعت تحت عنوان (Voice-Over IP) VoIP شناخته مي شود . انتقال تماسهاي تلفني بر روي يك شبكه ديتا ، نظير يكي از چندين شبكه اي است كه اينترنت را تشكيل مي دهند . در  حاليكه ممكن است چيزهائي در مورد VoIP شنيده ايد ، آنچه احتمالاً تا كنون نشنيده ايد اين است كه بسياري از شركتهاي تلفن سنتي از آن براي برقراري ارتباط بين دفاتر منطقه اي خود استفاده مي كنند .

شما در اين تحقيق با VoIP و فن‌آوري كه آن را امكان‌پذير مي نمايد ، آشنا خواهيد شد . ما درباره پروتكلهاي مهم VoIP ، سرويسهاي مختلف فراهم شده و نرم افزارهاي ارزان قيمت و يا حتي رايگاني كه به شما امكان مي دهند از آن بهره ببريد ، صحبت خواهيم كرد .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر