12,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 36492
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1666

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد مديريت توسعه

دانلود تحقیق درمورد مديريت توسعه

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد مديريت توسعه

با دانلود تحقیق در مورد مديريت توسعه در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق مديريت توسعه را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق مديريت توسعه ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد مديريت توسعه

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:75 صفحه

قسمتی از فایل:

1- توسعه و  رويكردهاي گوناگون به مديريت توسعه

دنياي امروز دنياي تحولات مستمر است ؛تحولاتي كه با سرعت بسيار زيادي در حال وقوع هستند  و نظامهاي مختلف را تحت تاثير قرار داده اند . نظامهاي تكنولوژيك، انساني و سازماني از جمله سامانه‌هايي هستند كه هم از روند تغيير و تحولات عرصه‌هاي داخلي و خارجي تاثير پذيرفته و هم توان بالقوه تاثيرگذاري بر آن را دارا مي‌باشند .در دنياي امروز كه بدون شك مملو از پيچيدگي‌ها ، ابهام‌ها ، نايقيني‌ها و موقعيت‌هاي مملو از كشمكش، رقابت و تعارض‌هاست، نقش مديريت اثربخش و كارامد تبلور بيشتري مي‌يابد. (عليخاني: فرشاد: الف :1380 :82-73)

 يكي از مسايل بنيادين در دنياي حاضر ، موضوع توسعه و توسعه‌يافتگي است؛ به‌طوري‌كه شناخت دلايل عقب‌ماندگي و يا توسعه‌يافتگي و نيز راههاي مواجه موثر با آنها ، از جمله دغدغه هاي دولتها محسوب مي‌شود . سريع القلم ، توسعه را بهينه‌سازي استفاده از نيروهاي بالقوه مادي و انساني يك اجتماع ميداند. (سريع القلم: محمود: 1369: 840 )  پژوهشگر رساله حاضر نيز توسعه را  فرايندي همه‌جانبه و فراگير  و شامل رشد كمي و كيفي متغيرهاي گوناگون سياسي، فرهنگي، اجتماعي، اقتصادي، فني و اطلاعاتي ‌مي‌داند كه معمولا در افق درازمدت محقق مي‌شود.

رويكردهاي گوناگوني در بررسي و تجزيه و تحليل مسائل رشد و توسعه كشورها مطرح بوده است كه در آن ميان مي‌توان به رويكردها‌يي كه با عنايت به موضوع " توازن در رشد و توسعه‌ " طراحي شده‌اند اشاره نمود . عده‌اي از انديشمندان همچون پربيش و نوركس (Perbish:1964,Nurks:1964) در شمار طرفداران دكترين رشد و توسعه متوازن[1] قرار دارند.اساس اين دكترين بر اين انديشه استوار است كه براي رهايي از سطح راكد درآمد، افزايش قدرت توليدي و به منظور درهم شكستن زنجيره تسلسهاي فقر ، بدبختي و فلاكت - با توجه به وابستگي بين بخشها - بايد كار را از سرمايه گذاري متقارن [2]             و همزمان در طرحهاي متعدد اقتصادي اجتماعي آغاز نمود . اين دكترين بر آن است كه در ممالك عقب‌مانده ، اقدام به سياستگذاري‌هاي نامتقارن [3]، منفصل و جداگانه موفقيت‌آميز نخواهد بود و نيل به توسعه اقتصادي اجتماعي توام با موفقيت مستلزم آن است  كه كار را با يك حداقل سرمايه گذاري در تمامي فعاليت‌ها آغاز نمود ؛ به گونه‌اي كه بخشهاي مختلف جامعه بتوانند به حمايت از يكديگر بپردازند.( جيروند: عبدالله: 1378: 8-147)

 



1-The doctrine of Balanced Growth and Development

2-Symetric Investment

3-Asymetric Investment

4-Poverty Spiral Circles

 

 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر