7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 36672
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2155

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد استراتژیهای بازاریابی

دانلود تحقیق درمورد استراتژیهای بازاریابی

0 2.2k
دانلود تحقیق درمورد استراتژیهای بازاریابی

با دانلود تحقیق در مورد استراتژیهای بازاریابی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق استراتژیهای بازاریابی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق استراتژیهای بازاریابی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد استراتژیهای بازاریابی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:20 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه

 

رقابت شديد كشورهايي كه قادر به توليد با هزينه هاي پايين هستند، مشكلات زيادي براي بسياري از صنايع فراهم آورده است. توليدكنندگان صنايع براي ماندن در صحنه رقابت، بايد راهكارهايي براي تطبيق خود با تغييرات بيابند. سازمانها امروز از حالت وظيفه اي خارج شده‌اند و به صورت مشارکتي درآمده‌اند. امروز در بازاريابي با مفهوم زير صفر روبرو هستيم. يعني زمان خريد‌، زمان ستاد براي توليد کالاي سفارش داده شده، بازخورد مشتري به عرضه کننده کالا و همه موارد ديگر از اين دست، بايد به سمت صفر ميل کنند. ترکيب اين عوامل است که مزيت نسبي کشور را تشکيل مي دهد.

استراتژی های بازاریابی به معنای کنکاش وپویش در راستای یافتن بازارهای مناسب از ابعاد گوناگون، چه از نظر اقتصادی و اجتماعی و چه از نظر فرهنگی و حقوقی و بستر سازی مداوم به منظور اعلام موجودیت وحفظ موقعیت حاصله می باشد.

 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر