6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 36855
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 2400

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد بیماری های غیر واگیر

دانلود تحقیق درمورد بیماری های غیر واگیر

0 2.4k
دانلود تحقیق درمورد بیماری های غیر واگیر

با دانلود تحقیق در مورد بیماری های غیر واگیر در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق بیماری های غیر واگیر را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق بیماری های غیر واگیر ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد بیماری های غیر واگیر

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:4 صفحه

قسمتی از فایل:

بیماری های غیر واگیر

انواع بیماری های غیر واگیر (غیر مسری) مانند بیماری های قلبی و عروقی، فشار خون، سکته مغزی، حوادث، سرطان ها، زخم های اثنی عشر، سنگ های صفراوی و کلیوی، بیماری های روانی و عصبی از مهمترین علل ایجاد کننده تلفات در کشور ما محسوب می شوند. حدود 38 درصد مرگ و میر در کشور ما ناشی از بیماری های عروق قلبی می باشد. تشخیص این گروه بیماری ها نسبت به بیماری های واگیر مشکل تر است و اکثرا نیاز به کادرهای متخصص و وسایل آزمایشگاهی می باشد.

عوامل بیماری زا در بیماری های غیر واگیر بسیارند. حتی عوامل بیماری زای زنده که در ایجاد بیماری های واگیر نقش دارند در بیماری های غیر واگیر از اهمیت خاصی برخوردارند مانند بعضی از آنژین های چرکی که منجر به روماتیسم قلبی، مفصلی و امراض کلیوی می شوند و یا پیدایش نوزادان علیل و ناتوان در اثر ابتلا مادر به سرخجه و توکسوپلاسموز در حین بارداری.

دیگر عوامل بیماری زا عبارتند از: عوامل شیمیایی (دخانیات، سموم)، عوامل فیزیکی (اشعه، انواع تصادفات)، عوامل روانی (استرسها، نگرانی ها، افسردگی ها)، عوال ژنتیکی (نقش گروه های خونی در پیدایش زخم یا سرطان معده، دیابت، عدم وجود نوعی آنزیم که منجر به سرطان ریه می گردد.)

درمان بیماری غیر واگیر نیز اغلب طولانی و پرهزینه می باشد و اغلب ایجاد ناتوانی در فرد می کند. توجه به برنامه های پیشگیری، بخصوص در مورد افراد در معرض خطر، بهترین راه کنترل این نوع بیماری ها می باشد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر