6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 36858
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 2276
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد بیوتکنولوژی غذایی

دانلود تحقیق درمورد بیوتکنولوژی غذایی

0 2.3k
دانلود تحقیق درمورد بیوتکنولوژی غذایی

با دانلود تحقیق در مورد بیوتکنولوژی غذایی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق بیوتکنولوژی غذایی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق بیوتکنولوژی غذایی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد بیوتکنولوژی غذایی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:6 صفحه

قسمتی از فایل:

بیوتکنولوژی غذایی عبارت است از استفاده از سلول‌های زنده یا بخشی از آنها به ‌منظور تولید یا اصلاح محصولات غذایی یا مواد افزودنی مورد استفاده درصنایع غذایی. به عنوان مثال بکارگیری مستقیم توده سلولی میکروارگانیسم‌ها به‌عنوان پروتئین تک‌یاخته، استفاده از میکروب‌ها در تولید محصولات غذایی تخمیری نظیر ماست و پنیر و محصولات گوشتی تخمیرشده، پرورش قارچ‌های خوراکی، تولید سس‌های متنوع، طعم‌دهنده‌ها، شیرین‌کننده‌ها و افزودنی‌های خوراکی، آنزیم‌های مورد استفاده درصنایع غذایی، ویتامین‌ها و اسیدهای آمینه و آلی تنها گوشه‌ای از کاربردهای بسیار متنوع بیوتکنولوژی در صنایع غذایی هستند. استفاده از باکتری‌های مفید (پروبیوتیک) که به منظور درمان یا مقابله با بیماری‌های روده‌ای، اصلاح جمعیت میکروبی بدن و تولید ویتامین‌ها، به برخی از مواد غذایی مانند ماست و دیگر فرآورده‌های لبنی افزوده می‌شوند نیز از حوزه‌های بسیار جذاب بیوتکنولوژی مواد غذایی محسوب می‌شوند. بازار جهانی صنایع مرتبط با بیوتکنولوژی غذایی به دلیل گستردگی و تنوع بسیار زیاد آن ارقام قابل توجهی را نشان می‌دهد. به‌عنوان مثال در سال 2003، ارزش بازار جهانی امولسیون‌کننده‌های غذایی بیش از یک میلیارد دلار بوده است که در این بین لیسیتین (پرمصرف‌ترین امولسیفایرغذایی) که یکی از فرآورده‌های مهم بیوتکنولوژیک مورد استفاده در صنایع غذایی به شمار می‌رود، به تنهایی رقمی بیش از 250 میلیون دلار را به خود اختصاص داده است.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر