6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 37033
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1470

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد سقف كاذب

دانلود تحقیق درمورد سقف كاذب

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد سقف كاذب

با دانلود تحقیق در مورد سقف كاذب در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق سقف كاذب را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق سقف كاذب ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد سقف كاذب

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:11 صفحه

قسمتی از فایل:

كارتن پلاست وسيله ي مناسب براي سقف كاذب


قديم ترها واژه كارتن تنها در مورد ورقه هايي به كار مي رفت كه به طور كامل از بافتي كاغذي ساخته شده بودند و تنها وجوه تفاوت آنهارا مي شد در جنس و رنگ همان ماده اوليه، يعني كاغذ مشاهده كرد. اين ورقه ها در ضخامت ها و ابعاد گوناگون ساخته مي شدند و به تناسب مقاومتي كه از آنها انتظار مي رفت، مورد استفاده قرار مي گرفتند. عمده موارد استفاده از كارتن نيز به صنايع بسته بندي محدود مي شد. امروزه اما نسل جديدي از كارتن ها وارد بازار شده اند كه با تنوع بسيار بيشتري در شكل، رنگ، ابعاد و كارايي، باعث تسهيل بسياري از كارها شده اند. حتما شما هم در جاهاي مختلف با كارتن پلاست  ها مواجه شده ايد يا حداقل اسم آنها را شنيده ايد و مي خواهيد بيشتر با ويژگي ها و كاربردهاي آنها آشنا شويد. پيش از هر چيز در مورد اين اجناس بايد گفت با توجه به اينكه شكل اين ورقه ها دقيقا شبيه به خويشاوندان كاغذي شان است، آنها را كارتن ناميده اند و از آنجا كه ماده اوليه اصلي آنها پلاستيك است، پسوند پلاست را نيز به آن افزوده اند تا بتوان تفكيك دقيقي بين اين دسته و كارتن هاي كاغذي يا مقوايي قائل شد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر