12,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 37062
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1794

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد طراحي سايت شرکت به سبا

دانلود تحقیق درمورد طراحي سايت شرکت به سبا

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد طراحي سايت شرکت به سبا

با دانلود تحقیق در مورد طراحي سايت شرکت به سبا در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق طراحي سايت شرکت به سبا را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق طراحي سايت شرکت به سبا ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد طراحي سايت شرکت به سبا

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:79 صفحه

قسمتی از فایل:

چکیده:

در این پایان نامه سعی شده است تا به شرح سایت شرکت به سبا بپردازیم.

ودر ابتدا یک سری توضیحات در مورد نرم افزار های مورد استفاده که در طی انجام پروژه با آنها کار کردیم گفته شده است .که از نرم افزار Flash Photoshop,Swish,Frontpage برای طراحی صفحات واز Php  وبانک اطلاعاتی my sql برای پویا سازی سایت استفاده شده است.

وبعد به توضیح ساختار سایت وپیاده سازی سایت پرداختیم واینکه در هر صفحه از چه نرم افزارهایی واینکه هر قسمت از صفحه چگونه ساخته شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فصل اول 

 

 

 

مقدمه

 

 

 

 

 

 

 

مقدمه :

مکاتب الهی ودر راس آنها اسلام انسان ساز را موجودی پویا وکمال طلب می دانند.از نظر اسلام انسان در حال تکامل است وجهت گیری او به سوی خدای تبارک وتعالی است.ویکی از راههای تقرب به ذات اقدسش علم است.

تحولات چشمگیری که در اثر ورود کامپیوتر واینترنت به عرصه اجتماع در ابعاد مختلف زندگی انسان امروز بوجود آمده هم اکنون به چنان شتابی رسیده که همه ساختارهای علمی اقتصادی فرهنگی واجتماعی را در سراسر جهان با تغییراتی شگرف مواجه کرده است.سرعت وعمق این تحولات به گونه ای بوده که امروزه بقا وتداوم پیشرفت های علمی واقتصادی دنیا به پیشرفت در صنعت عظیم کامپیوتر و فن آوری اطلاعات وابستگی تمام پیدا کرده است.

درچنین شرایطی که همراهی با قافله پر شتاب فن آوری های رایانه ای به امری کلیدی در مسیر توسعه وپیشرفت کشور تبدیل شده لزوم ایجاد تغییر در شیوه های آموزشی و همگام کردن آن با آخرین یافته های علمی ضروری به نظر می رسد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر