9,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 37144
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1822

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد ميکروکنترلر

دانلود تحقیق درمورد ميکروکنترلر

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد ميکروکنترلر

با دانلود تحقیق در مورد ميکروکنترلر در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ميکروکنترلر را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ميکروکنترلر ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد ميکروکنترلر

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:41 صفحه

قسمتی از فایل:

چکيده :

سخت افزار اين پروژه به طور کلي از يک ميکروکنترلر Atmega16 از شرکت ATMEL  و يک LCD 4*20  جهت نمايش عملکرد و 4 رله در خروجي و چند قطعه ديگر جهت کارهاي جانبي و تنظيمات سخت افزاري تشکيل شده است .

اين پروژه جهت کنترل 4 موتور مجزا با تنظيمات مجزا مي باشد که توسط برنامۀ Bascom  و به زبان Basic  طراحي شده است .

جهت شناسايي اين که کدام موتور بايد روشن شود به صورت مقايسه اي برنامۀ ساعت نوشته شده است که هر لحظه تنظيمات 4 موتور با ساعت چک مي شود و هر کدام که با ساعت Set  شود بدين ترتيب است که اگر ثانيه با ثانيه ساعت برابر شد برنامه به قسمت دقيقه مي رود و اگر دقيقه برابر شد به قسمت ساعت رفته و آن را نيز مانند بقيه چک ميکند و در صورت برابر شدن هر کدام آن موتور را روشن و يا خاموش مي کند .

نام اين پروژه HMI است که مخفف سه کلمۀ

Human  Machine  Interface

به معني ماشين واسط انساني است .

 

 

 

 

مقدمه :

امروزه با توجه به پيشرفت علم الکترونيک از ميکروکنترلرها  استفاده بيشتري مي شود که اين ميکروکنترلرها دو مزيت بزرگ دارند : 1 سادگي مدار از نظر سخت افزاري 2 ارزان تمام شدن مدار .

ميکروکنترلرها انواع مختلف و با زبان هاي برنامه نويسي مختلف از جمله Basic و C و...

مي باشند که هر يک مزيتها و معايبي را دارند .

در اين پروژه که جهت کنترل زمان روشن و خاموش شدن 4 موتور در خروجي يا به طور کلي 4 خروجي از ميکروکنترلر AVR از نوع ATmega16 شرکت ATmel و توسط زبان Basic و در محيط Bascom طراحي شده است .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر