10,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 37228
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1628

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد پايگاه داده

دانلود تحقیق درمورد پايگاه داده

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد پايگاه داده

با دانلود تحقیق در مورد پايگاه داده در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق پايگاه داده را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق پايگاه داده ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد پايگاه داده

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:50 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه :

يكي از نكات مهم مديريت يك پايگاه داده حصول اطمينان از امنيت اطلاعات است شما بايد مطمئن باشيد هر شخص كه لازم است به طور قانوني به اطلاعات دسترسي داشته باشد مي تواند به آنها را بدست آورد ولي هيچ كس نمي تواند بدون اجازه به آنها دسترسي داشته باشد .

نياز به امنيت

قبل ازاينكه به بحث در مورد امنيت در SQL بپردازيم لازم است نياز به امنيت را به درستي درك كنيم خطرات امنيتي از سه ناحيه مورد بحث قرار مي گيرند .

1-    فراميني كه از خارج به سيستم وارد مي شوند : مزاحمين خارجي افرادي هستند كه كوشش مي كنند از خارج از شركت به سيستم هايتان دستيابي پيدا كنند . كه اين كاردلايلي مثل اذيت كردن شوخي ، فروش اطلاعات به شركت ديگر باشد از آنجا كه بيشتر شركت ها اقدامات اصولي وساده اي را براي پيشگيري از اين نوع مزاحمت انجام مي دهد اين نوع مزاحمت به ندرت پيش مي آيد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر