8,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 37499
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2235

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد مديريت نيروي انساني

دانلود تحقیق درمورد مديريت نيروي انساني

0 2.2k
دانلود تحقیق درمورد مديريت نيروي انساني

با دانلود تحقیق در مورد مديريت نيروي انساني در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق مديريت نيروي انساني را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق مديريت نيروي انساني ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد مديريت نيروي انساني

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:24 صفحه

قسمتی از فایل:

*  تفكر خلاق چيست ؟

          ممكن است از خود بپرسيد : چرا بايد تفكر خلاق را ياد بگيريم . براي پاسخ به سئوال شما مي خواهم ذهن شما را برگردانم به مواقعي كه در زندگي تان احساس كرده ايد به بن بست رسيده ايد . زمان هايي كه واقعاً مستأصل مانده ايد و نمي دانسته ايد چه بايد بكنيد . نمي دانسته ايد راهي كه به صلاحتان باشد كدام است . نمي دانسته ايد با مشكل خود چگونه كنار بياييد . در اين ميان دنبال كسي مي گشته ايد كه از او راه حل بخواهيد و البته گاه با پيدا كردن راه حل خيالتان راحت مي شده است . بعد با خود مي گفته ايد :

          « راه ، چه جالب ، چرا به فكر خودم نرسيد ؟ »

          خلاقيت در واقع به جريان انداختن قوة تخيل و انديشه و توانايي هاي فكري  است كه به جريان افتادن در رويارويي با موانع فكري يا عملي خود را نشان مي دهد .

          خوب ، يك سئوال طرح مي كنم تا فكر شما حركت كردن و به جريان افتادن را تجربه كند :

          به يك عدد آجر سفال فكر كنيد آن را تجسم كنيد . حال بگوييد اين آجر چه فوايدي مي تواند داشته باشد و چه استفاده هايي از آن مي شود كرد ؟ شايد اوليه جواب شما اين باشد : با آجر مي توان خانه درست كرد . اما سئوال اين بود كه با يك عدد آجر چه مي كنيد و شما آجر را در كل در نظر گرفتيد .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر