2,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 37689
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1834

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد تیموس

دانلود تحقیق درمورد تیموس

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد تیموس

با دانلود تحقیق در مورد تیموس در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تیموس را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تیموس ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تیموس

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:2 صفحه

قسمتی از فایل:

تیموس

تیموس یک اندام تخصص یافته در دستگاه ایمنی بدن است.تنها فعالیت شناخته آن تولید لنفوسیت تی (T-Lymphocyte)است که سلول‌های حیاتی برای دستگاه ایمنی بدن هستند.تیموس از دو لب تشکیل شده که در جلوی بالای میان پرده mediastinum و در مقابل پریکارد وعروق بزرگ و پشت استرنوم sternum قرار گرفته است.تیموس متشکل از دو لوب هرمی نابرابر متصل به هم توسط بافت سلولی، یک بافت لنفاوی، مترشحه هورمونی برای کنترل لنفوسیت سازی است.

از لحاط بافت‌شناسی تیموس به یک مغز مرکزی(central medulla) و لایهٔ بیرونی که به وسیلهٔ روپوش بیرونی احاطه شده است.بخش مرکزی و بیرونی هر کدام وظیفهٔ متفاوتی در توسعهٔ لنفوسیت تی دارند.سلول‌های بنیادی در مغز اسنخوان نقش اصلی را در تولید T-Cell دارند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر