6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 37849
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 1657
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله درمورد پیشرفت هایی انرژی هسته ای ایران

دانلود مقاله درمورد پیشرفت هایی انرژی هسته ای ایران

0 1.7k
دانلود مقاله درمورد پیشرفت هایی انرژی هسته ای ایران

با دانلود مقاله در مورد پیشرفت هایی انرژی هسته ای ایران در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله پیشرفت هایی انرژی هسته ای ایران را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله پیشرفت هایی انرژی هسته ای ایران ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد پیشرفت هایی انرژی هسته ای ایران

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:10 صفحه

قسمتی از فایل:

20 فروردین ماه سال 1385 خبر دستیابی ایران به فناوری غنی سازی اورانیوم و راه اندازی یک زنجیره کامل غنی سازی در نطنز اعلام شد در پی این خبر با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی، به پاس قدردانی از تلاش های افتخار آمیز دانشمندان جوان ایران اسلامی، بیستم فروردین ماه، مقارن با تکمیل چرخه سوخت هسته ای در تقویم رسمی ایرانیان روز ملی فناوری هسته ای نام گرفت.

 

از دیرباز آرزوی بشر دستیابی به منبعی از انرژی بوده که علاوه بر آنکه بتواند مدت مدیدی از آن استفاده کند، تولید پسماندهای خطرناک نیز در پی نداشته باشد. اکنون در هزاره سوم میلادی این آرزوی به ظاهر دست نیافتنی کم کم به واقعیت پیوسته است و بشر خود را آماده می سازد تا با ساخت اولین رآکتور گرما هسته ای (همجوشی هسته ای) آرزوی دیرینه خود را یعنی تولید سوختی پاک و ارزان به نام هیدروژن با انرژی تولیدی سرشار و پسماندی بسیار پاک به نام هلیوم را به منصه ظهور رساند .

 

همان طور که می دانیم این فناوری در برگیرنده بسیاری از علوم مهندسی و پایه است و منحصراً در اختیار تعداد کمی از کشورهای جهان است اهمیت کسب این فناوری موجب جهش علمی در همه زمینه های علمی و صنعتی در کشورمان شده است.

دست آوردهای موثر و قابل تامل در زمینه های مختلف صنعتی ، کشاورزی و... نشان از استفاده صلح آمیز ایران از این فناوری دارد که موارد زیر از آن جمله اند :

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر