6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 37919
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1637
  • تعداد فروش: 3

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد آلودگي صوتی

دانلود تحقیق درمورد آلودگي صوتی

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد آلودگي صوتی

با دانلود تحقیق در مورد آلودگي صوتی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق آلودگي صوتی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق آلودگي صوتی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد آلودگي صوتی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:10 صفحه

قسمتی از فایل:

 

آلودگي صوتي یا (نوفه) چيست؟

امروزه بحث‌هاي زيادي پيرامون مسائل زيست‌محيطي همانند جمع‌آوري زباله، جلوگيري از آلودگي هوا و جمع‌آوري و تصفيه فاضلاب و بسياري موارد ديگر صورت مي‌گيرد و براي كاهش اثرات زيانبار آنها نيز تلاش‌هاي زيادي انجام مي‌پذيرد. اما در اين ميان بسياري از مسائل ديگر هم وجود دارند كه به آنها توجهي نمي‌شود. آلودگي صوتي از مواردي است كه گرچه بعضي مواقع در مورد آن صحبت مي‌شود اما كار خاصي براي كاهش اين نوع آلودگي انجام نگرفته است در صورتي كه به عنوان يك تهديد جدي براي سلامتي محيط و انسان‌ها تلقي مي‌گردد. نوفه يا سر و صدا واژه‌اي است كه براي توضيح وضعيت صدا در زمان‌هاي به خصوص به كار مي‌رود. صدا، انرژي اكوستيكي است كه به وسيله اجسام متحرك يا نوسان‌كننده در فضا ايجاد مي‌شود.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر