6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 38227
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1598

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد تالاسمي

دانلود تحقیق درمورد تالاسمي

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد تالاسمي

با دانلود تحقیق در مورد تالاسمي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تالاسمي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تالاسمي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تالاسمي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:7 صفحه

قسمتی از فایل:

بيماري  تالاسمي ماژوره 

 

بيماري  تالاسمي ماژوره  چون اين بيماري هم مثل بيماري هاي ديگه پيشگيريش بهتر از درمانشه ! اما متاسفانه تا لاسمي ها يي كه در چند سال اخير متولد شده اند به خاطر عدم توجه پدرو مادر هايشان به توصيه هاي

قبل از بارداري و يا حتي بدتر از آن خانواده هايي  با داشتن يك فرزند          تالاسمي به دليل بي تو جهي والديني كه خود از نزديك با بيماري و مشكلاتش آشنا هستند صاحب دومين فرزند  مبتلا به تالاسمي مي شوند  . !!!

 

 

بيماري هاي ژنتيكي(ارثي )

 

درعلم پزشكي امروز به كنترل بيماري هاي ژنتيك بسيار تو جه مي شود. طي دو دهه اخير سرعت پيشرفت علم ژنتيك وراي تصور حتي خود پزشكان بوده است .همانطور كه مي دانيد بدن همه موجودات زنده از سلول ساخته شده است. هر سلول داراي قسمت هاي مختلفي است .يكي از قسمت هاي سلول كه نقش مهم واساسي را در حيات سلول دارد هسته است . هسته نيز بخش هاي مختلفي دارد . از جمله مهمترين آنها رشته هاي باريكي است كه كروموزم نام دارد .

 تعداد كروموزم ها در گونه هاي مختلف موجودات زنده متفاوت است  .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر