9,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 38263
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2257

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد دامداري 200 راسي

دانلود تحقیق درمورد دامداري 200 راسي

0 2.3k
دانلود تحقیق درمورد دامداري 200 راسي

با دانلود تحقیق در مورد دامداري 200 راسي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق دامداري 200 راسي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق دامداري 200 راسي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد دامداري 200 راسي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:47 صفحه

قسمتی از فایل:

كليات

ايجاد طرحي كه عبارت است از يك واحد دامداري 200 راسي كه از نژاد شيري هلشتاين مي باشد . براي ايجاد طرح احتياج به ساختمان و تاسيسات نگهداري و پرورش گاوهاي شيري و مذكور و نتايج حاصله با مشخصاتي كه ذكر خواهد شد.

مجري طرح

طرح پيشنهادي بوسيله يكي از دانشجويان رشته دامپروري به مورد اجرا گذاشته مي شود . وي با استفاده از اطلاعات و كمك تجارب بزرگان در زمينه طرح قادر خواهد بود مديريت را اعمال نمايد و در اين پروژه موفق باشد.

بازار فروش :

به علت اينكه مشهد يكي از شهرهاي بزرگ محسوب مي شود مصرف مواد لبني در آن بالا مي باشد . لذا فروش محصولات بدست آمده هميشه در كارخانه شير مورد مصرف و به بازار عرضه مي شود .

محل اجراي پژوهش

پس از بررسي هاي لازم جهت انجام اين پژوهش گاوداري موقوفات ملك وابسته به آستان قدس رضوي انتخاب گرديد. گاوداري موقوفات ملك يك واحد شيري صنعتي با بيش از 200 راس گاو است. اين گاوداري در سال 1379 هجري شمسي توسط آستان قدس رضوي خريداري شده و در جاده اسفراين به بجنورد واقع شده است. سيستم نگهداري گاوها نيمه باز و تمامي گاوها از نژاد هلشتاين هستند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر