6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 38292
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1591

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد راديولوژي

دانلود تحقیق درمورد راديولوژي

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد راديولوژي

با دانلود تحقیق در مورد راديولوژي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق راديولوژي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق راديولوژي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد راديولوژي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:8 صفحه

قسمتی از فایل:

عكسبرداري راديولوژي

در خصوص كار با اشعه يا به عبارتي راديولوژي در جامعه امروزي علم پزشكي صحبت و آگاهيهاي اهل فن بسيار زياد است كه در بحث كوتاه مجالي براي ادامه آن نسبت در جامعه كنوني ،انواع و اقسام مشاغل است كه يكي از آنها را نيز مي توان در ارتباط با همين گرايش از علم ر ا مي توان دانست يعني راديولوژي.از آنجا كه شخص مي خواهد در كلينيك ها راديولوژي كار كند مدام با اشعه سر وكار دارد اشعه اي كه براي بدن انسان بسيار مضر ومخرب است پس مي توان نتيجه گرفت اين شغل و اين رشته احتياج به دقت و بكار بردن تمام موارد و دستورات ايمني لازم است. شاغل دراين زمينه با انواع و اقسام بيماران برخورد دارد از بيماران و امراض داخلي گرفته تا مسائل پاتولوژي و شكسته بنديها لذا مشغولين در اين خصوص بايد صبور باشند. كساني كه بتواند تا اخذ درجه دكترا پيش روند مي توانند خود يك كلينيك براه بيندازند و چند كاردان وكارشناس را نيز بگيرند و مداواي بيماران بپردازند البته اين نكته را هم بايد تذكر داد كه اصولا كار وحرفه راديولوژي است شخص مزمن است نه درمان كه درمان بر عهده پزشكان است.كمك به بيمارداراي شرايط و ضوابطي است كه هركس نمي تواند به بيمار كمك كنند هر چند هم علم كافي داشته باشند من الجمله اين شرايط داشتن روحيه بالا است شخصي كه مي‎تواند در يك كلينيك راديولوژي كار كنند ممكن است با مريضي برخورد كنند كه از لحاظ   بدني سالم نباشد يعني ممكن است بيمار حالت تهوع پيدا كند بنابر اين در اين حال شخص از  دور مي كند يا به عبارتي خود از حالت طبيعي بيرون مي‎رود.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر