6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 38367
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2132

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله درمورد مقایسه ویندوز ایکسپی و ویستا

دانلود مقاله درمورد مقایسه ویندوز ایکسپی و ویستا

0 2.1k
دانلود مقاله درمورد مقایسه ویندوز ایکسپی و ویستا

با دانلود مقاله در مورد مقایسه ویندوز ایکسپی و ویستا در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله مقایسه ویندوز ایکسپی و ویستا را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله مقایسه ویندوز ایکسپی و ویستا ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد مقایسه ویندوز ایکسپی و ویستا

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:9 صفحه

قسمتی از فایل:

پنج سال وقت صرف ويندوز ويستا  شد، خطوطي از کد که براي چندين بار پوشاندن کره خاکي کافي است، هزاران ساعت از وقت توسعه‌دهندگان و برنامه‌نويسان که براي نگهداري و بررسي همه آنها به يک سوپرکامپيوتر نياز داشتند – و سرانجام ويندوز ويستا (Vista) ارائه شد.

 ويستا " شامل تغييرات چشمگيري از جمله امكان قابل لمس بودن صحنه، " سايد بار " ويندوز متفاوت كه تمامي‌اطلاعات از جمله ساعت، پيام‌هاي الكترونيكي، تازه رسيده و قرار ملاقات آينده رانشان مي‌دهد، مي‌باشد .

"
جيم آلچين " مدير برنامه‌هاي ويندوز در اين رابطه مي‌گويد: "حتي اگر هيچ يك از اين نوآوري‌ها براي مشتريان جذاب نباشد، اما ويندوز ويستا باز هم ارزش آن را دارد تا خريداري شود، چرا كه ضريب دفاعي بالاي آن در برابر حملات ناگهاني جاسوسي و ديگر كدخواني‌هاي بدخواهانه از ويژگي‌هاي منحصر به فرد آن است.

وي با تاكيد دوباره بر ضريب ايمني و امنيت بالا ويندوز ويستا افزود: اين ويندوز همچنين بر شاخه " People Near me " است كه از طريق آن كاربراني كامپيوتر آنان منجر به ويستا است، مي‌توانند با برقراري ارتباط با ديگران كاربراني كه همين ويندوز را استفاده مي‌كنند يك شبكه را به وجود آورند .

گفتني است؛ ويندوز ويستا براي نخستين بار در ماه دسامبر از سوي " بيل گيتس " معرفي شد

ضريب امنيت بالا: به رغم آنكه شركت مايكروسافت تلاش كرد با انتشار مجموعه اصلاحي و به روزكننده "سرويس پك 2 براي "ويندوز اكس‌پي" اين سيستم‌عامل را از لحاظ امنيتي به حد قابل قبولي برساند، اما حتي ضريب امنيت "ويندوز اكس پي" مجهز به "سرويس پك 2 نيز با ضريب امنيت "ويندوز ويستا" قابل مقايسه نيست.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر