20,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 38444
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 1724
  • تعداد فروش: 1

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود گزارش کارورزی 2 طراحی فعالیت برای بهبود عملکرد های عاطفی

دانلود گزارش کارورزی 2 طراحی فعالیت برای بهبود عملکرد های عاطفی

0 1.7k
دانلود گزارش کارورزی 2 طراحی فعالیت برای بهبود عملکرد های عاطفی

دانلود گزارش کارورزی 2 طراحی فعالیت برای بهبود عملکرد های عاطفی

بی نظمی و عدم رعایت قوانین توسط دانش آموزان

فرمت فایل : ورد و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل :67 صفحه

مختصری از شرح

مقدمه

بسیاری از معلمان و حتی مدیـران مـدارس از دانش آموزانی که به اعتقاد آن ها شلوغ هستند و رفتارهای نا خواسته و نا مناسبی از خود بروز می دهند و به این ترتیب نظم و انضباط مدرسه و کلاس درس را دچار اخلال می کنند گله دارند . هر کدام از این افراد واکنش های متفاوتی در مقابل این نوع دانش آموزان از خود نشان می دهند و تصمیم گیری ها ی آنان در این زمینه هم متفاوت است . معمول ترین و آشکار ترین این تصــمیـم گیـری ها برای کاهش یا از بین رفــتن بی نظمی ، گرفتن تعهد کتبی از دانش آموزان و در صورت تکرار از والدین آنان ، تهدید به تنبیه و حتی عملی کردن آن و در نهایت اخراج موقتی از کلاس و مدرسه است . از این رو ، در این طراحی فعالیت سعی شده است که از بی نظمی دانش آموزان کاسته و آنها را تشویق به نظم و انضباط کند.

بیان مسئله

در چند جلسه ی کارورزی که وارد کلاس می شدم می دیدم که توسط نماینده ی کلاس اسامی یک سری از دانش آموزان بر روی تخته نوشته شده است . رفتار آنها را زیر نظر داشتم می دیدم که آنها همان دانش آموزان قد بلند کلاس هستند که بعضی از آنها می خواهند قدرت بدنی خود را به سایر بچه ها نشان داده و پرخاشگری و قلدری کنند و معمولا باعث بی انضباطی و اختلال در کلاس می شدند.

فرهنگی گرامی ما مفتخریم که شما وبسایت معتبر درسی فایل راجهت دانلود فایل آموزشی خود انتخاب کرده اید ما هم متعهد به پشتیبانی 24 ساعته و ارائه فایل با کیفیت شما می باشیم.

پشتیبانی 24 ساعته و ارسال در تلگرام و واتس اپ

ارتباط فوری در تلگرام 👈 https://t.me/drsifile

ارتباط فوری در واتس آپ 👈 http://wa.me/989306359679

(دریافت مستقیم+ارسال در ایمیل)

لینک خرید انلاین


20,000 تومان