7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 38583
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2200

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد انتقال اطلاعات بين كامپيوترها

دانلود تحقیق درمورد انتقال اطلاعات بين كامپيوترها

0 2.2k
دانلود تحقیق درمورد انتقال اطلاعات بين كامپيوترها

با دانلود تحقیق در مورد انتقال اطلاعات بين كامپيوترها در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق انتقال اطلاعات بين كامپيوترها را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق انتقال اطلاعات بين كامپيوترها ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد انتقال اطلاعات بين كامپيوترها

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:18 صفحه

قسمتی از فایل:

انتقال اطلاعات

قرن حاضر، قرن اطلاع رساني و تبادل اطلاعات بين اقصي نقاط جهان امروز، امري اجتناب ناپذير به شمار مي آيد. كساني كه با كامپيوتر سروكار دارند ديگر نمي توانند خود را به قلعه و كامپيوتر شخصي خويش محدود سازند و براي كسب جديدترين اطلاعات علمي، پزشكي، اجتماعي و اقتصادي ناچار به برقراري ارتباط با بانكهاي اطلاعاتي در سرتاسر دنيا خواهند بود. لذا اهميت استفاده از شبكه هاي كامپيوتري به عنوان ابزار انتقال اخبار در جهان حاضر، هويدا مي گردد. بنابراين مطالبي كه در فصل جاري مورد بررسي قرار خواهند گرفت به شرح زير مي باشد.

 

اهداف كلي

آشنايي با دستگاه ها و مسيرهاي انتقال اطلاعات

2-آشنايي با اصطلاح شبكه (Network) و انواع آن

3-و آشنايي با اينترنت (Internet) شبكه هاي جهاني كامپيوتر

4-معرفي روشهاي استفاده از كامپيوتر

بدين ترتيب، شما خواننده محترم و گرامي مي توانيد. با استفاده از يك كامپيوتر و به كارگيري امكانات سخت افزاري مورد نياز، از امكانات شبكه هاي كامپيوتري جهت رفع نيازهاي خويش بهره مند شويد. امروزه انتقال اطلاعات نقش مهمي در پردازش داده ها به عهده دارد و سبب مي شود كه كاربران، كارهاي كامپيوتري خود را در منزل يا اداره يا هر مكاني كه خط تلفن يا ساير خطوط انتقال اطلاعات در دسترسي باشد، انجام دهنده اين امر تأثير بسزايي در صنعت پردازش داده ها، علي الخصوص در اجتماع، داشته است. انتقال اطلاعات بر حسب تعداد بيشماري از اطلاعات كه
مي توانند در ثانيه منتقل شوند(بيت در ثانيه) اندازه گيري مي شود و واحد آن باد است.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر