6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 38621
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2159

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد آشنايي با رايانه

دانلود تحقیق درمورد آشنايي با رايانه

0 2.2k
دانلود تحقیق درمورد آشنايي با رايانه

با دانلود تحقیق در مورد آشنايي با رايانه در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق آشنايي با رايانه را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق آشنايي با رايانه ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد آشنايي با رايانه

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:12 صفحه

قسمتی از فایل:

امروز هيچ زمينه اي از علم و فنون را ني يابيد كه به طريقي در حل مشكلات يا بهبود و كارايي خود از رايانه استفاده نكرده باشد . پيشترف اقتصادي در دنياي گذشته به زمين ، كارگر و دارايي وابسته بود و امروزه علاوه بر آن سه ركن ، به اصل مهم تري وابسته است و آن الطلاعات است . امروزه به علت حجم فوق العاد زياد اطلاعات و پيچيدگي آن ها ، به رايانه كه مي تواند با سرعت بسيار زياد ، داده لازم را ذخيره و پردازش و خروجي مناسب را براي كم به ما ايجاد كند نياز  داريم .

((تعريف كامپيوتر ))

كامپيوتر ماشي است الكترونيكي كه قادر به دريافت اطلاعات ، پردازش آنها و ارائه نتايج حاصله با دقت و سرعت زياد مي باشد Computerدرلغت به معني محاسبه كننده كه از كلمه Compute به معني محاسبه كردن مي آيد .

((كاربردهاي كامپيوتر ))

1- ذخيره سازي اطلاعات و بهره گيري مجدد از آنها       2- انجام محاسبات دقيق 3-در پزشكي        4- امور اطلاع رساني        5- امور بازرگاني   6-امور هنري           7- برنامه هاي كاربدي (حقوق و حسابداري ) 8- مسائل امنيتي     9- امور نظامي 10- صنعت   11) در امور آموزشي        12) امور مسافرتي و حمل و نقل 13- پروژه هاي فضايي     14 – در امور كشاورزي 15- در سرگرمي ها      16 – در معماري     17- امور بانك داري      18- آمار گيري        19- به كار گري ربات ها    20- امور ژنتيك         21- كنترل حركت يك موشك

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر