7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 38657
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1695

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد بررسي جهاني و برآورد خسارت در مورد بيماري‌هاي ذرت

دانلود تحقیق درمورد بررسي جهاني و برآورد خسارت در مورد بيماري‌هاي ذرت

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد بررسي جهاني و برآورد خسارت در مورد بيماري‌هاي ذرت

با دانلود تحقیق در مورد بررسي جهاني و برآورد خسارت در مورد بيماري‌هاي ذرت در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق بررسي جهاني و برآورد خسارت در مورد بيماري‌هاي ذرت را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق بررسي جهاني و برآورد خسارت در مورد بيماري‌هاي ذرت ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد بررسي جهاني و برآورد خسارت در مورد بيماري‌هاي ذرت

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:22 صفحه

قسمتی از فایل:ذرت مي‌تواند به 60 نوع بيماري مختلف مبتلا گردد كه موجب عدم دستيابي به حداكثر محصول‌دهي مي‌شوند. PAYAK وRENFRO  برآورد كرده‌اند كه محصول دانه 10 تا 12 درصد در هندوستان كاهش مي‌يابد كه با قيمت 60 روپيه‌اي براي هر 100 كيلوگرم ميانگين زيان سالانه مبلغ 280000000 روپيه HOOKER در يك بر آورد محتاطانه، زيان سالانه را براي 12 ايالت مركزي و شمالي (آمريكا) توليدكننده ذرت، بيش از 436 ميليون دلار تعيين كرده است.  بر طبق گفته Kramer ، در اروپا كه توليدكننده بيش از 12% از كل توليد جهاني است، بيماري‌ها، 3% محصول را كاهش مي‌دهند. آفريقا، توليدكننده 5/6% از كل توليد جهاني ذرت است و بيماري‌هاي پوسيدگي خوشه (ear rots) در تانزانيا باعث 30% كاهش، exserohilum turcicum  (he lminthosporium) باعث كاهش بيش از 10% در نيجريه، بيش از 10% در سودان، بوتسوانا، كنيا و زيمباوه و در حدود 10% در مورد موريس و نياسالند شده است.diplodiazeae  و Gibberellaspp. موجب كاهش بيش از 10% در بوتسوانا و زيمباوه و كمتر از 10 % در تانزانيا گرديده و Puccinia Polysora باعث كاهش بيش از 10% در توگو، غنا، ‌اوگاندا و سيرالئون شده است. Kramer‌ گزارش كرده است كه Ustilago Maydis‌ نيز كمتر از 10% در غنا، بوتسوانا و نيجريه و بيش از 10% در سودان و كنيا محصول را كاهش مي‌دهد. Padwick‌ اعتقاد دارد كه مجموعه بيماري‌ها در كشورهاي آفريقايي كه قبلا مستعمره انگلستان بوده‌اند، 6/13% در سال 1956 م. محصول را كاهش دادند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر