12,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 38778
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2198

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد دستور FDISK و چگونگي كار با آن

دانلود تحقیق درمورد دستور FDISK و چگونگي كار با آن

0 2.2k
دانلود تحقیق درمورد دستور FDISK و چگونگي كار با آن

با دانلود تحقیق در مورد دستور FDISK و چگونگي كار با آن در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق دستور FDISK و چگونگي كار با آن را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق دستور FDISK و چگونگي كار با آن ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد دستور FDISK و چگونگي كار با آن

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:68 صفحه

قسمتی از فایل:

درباره دستور FDISK و چگونگي كار با آن :

FDISK دستوري براي پارتيشن بندي هاردديسك است و 2 نگارش تحت DOS و ويندوز آن موجود است . با اجراي اولي FAT16 و دومي FAT32 ايجاد مي شود . FAT32 اسامي طولاني تري را براي فايل ها پشتيباني مي كند . براي اجراي اين نرم افزار ابتدا بايد توسط ديسكت راه انداز (StartUp) سيستم را راه اندازي و سپس با تايپ دستور Fdisk آن را اجرا كنيد . اولين پرسشي كه پس ازاجراي آن از شما مي‌شود اين است كه آيا مايليد پارتيشن هاي بزرگتر از 2 گيگابايت داشته باشيد ، به اين پرسش جواب مثبت بدهيد . پس از آن وارد صفحه اصلي خواهيد شد . در اينجا در صورت وجود پارتيشن هاي قبلي بايد ابتدا قسمتهايي را كه مي خواهيد مجدداً پارتيشن بندي كنيد . ار بين ببريد . البته در اين صورت تمام اطلاعات موجود روي آنها از بين خواهد رفت . پس از آن مي توانيد پارتيشن هاي جديد را ايجاد كنيد . براي از بين بردن پارتيشن هاي قبلي بايد درايوهاي منطقي Extended Partition و سپس Primary Partition را پاك كنيد و هنگام ايجاد دقيقاً برعكس عمل كنيد .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر