7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 38922
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2355

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد الگوهاي غذا خوردن

دانلود تحقیق درمورد الگوهاي غذا خوردن

0 2.4k
دانلود تحقیق درمورد الگوهاي غذا خوردن

با دانلود تحقیق در مورد الگوهاي غذا خوردن در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق الگوهاي غذا خوردن را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق الگوهاي غذا خوردن ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد الگوهاي غذا خوردن

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:14 صفحه

قسمتی از فایل:

يكي از اشتباهاتي كه معمولاً والدين مرتكب مي‌‌شوند، تحميل عادات غذا خوردن و اشتهاي بزرگسالان به كودكان است. اشتهاي كودكان متغير و به قول معروف دمدمي بوده، به آساني حواسشان از غذا خوردن پرت مي‌شود و ممكن است روزها و يا حتي هفته‌ها هوس يك غذاي بخصوص را داشته باشند. با اين وجود اگر شما سعي كنيد كه به جاي 24 ساعت در طول يك هفته براي او غذاهاي متنوعي تهيه نماييد، تمام مواد مغذي لازم و ضروري به بدنش مي‌رسد زماني كه كودكتان يك وعده غذاي را رد مي‌كند و نمي‌خورد ناراحت نشويد، احتمالاً وعده غذاي بعدي را با اشتياق خواهد خورد.

رهنمودهايي براي كودكان كه تازه غذا خوردن را شروع كرده‌اند

زماني كه كودك در حال دندان درآوردن است، لثه‌هايش بسيار حساس بوده و هنوز دارد ياد مي‌گيرد كه چگونه دهان، دندان‌ها و زبانش را بكار بگيرد. در اين مرحله دادن غذاهاي خشك همراه با پوره‌هاي نرم تنوع خوبي ايجاد مي‌كند. از ميوه‌ها و سبزي‌ها براي رنگ و نيز محتواي مواد مغذي آنها استفاده نماييد تا جايي كه مي‌توانيد سبزيها را با روش بخارپز كردن يا تفت دادن آماده كنيد تا مزه و رنگ خود را از دست ندهند، بعضي از آنها را به صورت خام به كودك بدهيد تا بصورت مداوم بجود. به ياد داشته باشيد كه مقدار غذا كم باشد تا كودكتان به خاطر مقدار زياد، از غذا خوردن دلزده نشود.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر