7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 39117
  • فرمت فایل دانلودی : .DOC
  • تعداد مشاهده : 1540

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد ابعاد رهبری در مدیریت کتابخانه

دانلود تحقیق درمورد ابعاد رهبری در مدیریت کتابخانه

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد ابعاد رهبری در مدیریت کتابخانه

با دانلود تحقیق در مورد ابعاد رهبری در مدیریت کتابخانه در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ابعاد رهبری در مدیریت کتابخانه را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ابعاد رهبری در مدیریت کتابخانه ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد ابعاد رهبری در مدیریت کتابخانه

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:21 صفحه

قسمتی از فایل:

فهرست مندرجات:

پیشگفتار

مقدمه

تعریف رهبری

عناصر رهبری

نفوذ رهبری

 هدف و نیاز به رهبری

خصوصیات رهبری

فعالیت های رهبری

مهارت های رهبری

شیوه های نفوذ رهبری

روش های رهبری

          فردی

          تعاملی

         موقعیتی

سبک های رهبری

نتیجه گیری

نمایه

وازه نامه

منابع و مؤاخذ

 

 

پیشگفتار

 

در اینجا با توجه به اهمیت رهبری در مدیریت و بویژه مدیریت کتابخانه این موضوع را برای تحقیق اتخاب نمودم و در این راه از راهنمایی های جناب آقای پاپی و همچنین از بسیاری از منابع مهم و معتبر در حوزه کتابداری و بویژه مبحث های مربوط بهرهبری استفاده نمودم . امیدوارم که این تحقیق مورد استفاده علاقه مندان به حوزه کتابداری واقع گردد.


مقدمه

واژه های رهبر و مدیر یکی نیستند بلکه رهبری یکی از صفات بسیار مهم مدیر است.بعد رهبری مدیر مسأله ای معنوی ، فرهنگی و اخلاقی است که باید در یک مدیر خواه یا ناخواه متجلی شود.رهبری را می توان جذبه و حالت معنوی فرد دانست که او را نسبت به دیگران متمایز می کند . این حالات در رفتار اکتسابی افراد که ناشی از استعدادها و تواناییهای آنها است آشکار و نمایان می شود و هر کس این حالات را در خود اندوخته وآنها را در رفتار و کردار ، بینش ، خلق و خوی و رفتار روزمره خود بروز می دهد . این رفتار یا حالات به طور معمول و بالقوه در هر فردی وجود دارد ولی به صورت بالفعل در برخی وجود دارد و در برخی دیگر وجود ندارد و یا اگر وجود دارد کم رنگتر است و یا با شکل دیگری در او نمایان می شود . اما پرسش مهمی که به ذهن می رسد این است که چرا این حالت درمدیر باید با اهمیت تر باشد ؟

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر