12,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 39296
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1526

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد آلودگي

دانلود تحقیق درمورد آلودگي

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد آلودگي

با دانلود تحقیق در مورد آلودگي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق آلودگي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق آلودگي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد آلودگي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:81 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه کلي

منظور از آلودگي ورود عناصر و ترکيبات تازه به محيط و يا تغيير نسبت عناصر و ترکيباتي است که در ساختار طبيعي محيط شرکت دارند. مثلا سرب در ترکيب طبيعي اتمسفر وجود ندارد، ورود آن در اتمسفر ، نوعي آلودگي است. CO2 ترکيبي است که با نسبتي مشخص در ترکيب اتمسفر شرکت دارد. افزايش نسبت اين ترکيب در جو ، نوعي آلودگي تلقي مي‌شود. خطرناکترين آلودگيهاي محيط ، ناشي از کاربرد موادي هستند که بشر در طول يک سده گذشته و بويژه در بيست و سي سال اخير به منظور مبارزه با حشرات ، بيماريهاي انگلي گياهان و همچنين حشرات ناقل بيماريهاي حيواني و انساني بکار برده است.

همچنين استفاده اسراف آميز از سوختهاي فسيلي ، کاربرد مواد شيميايي بسيار متنوع در صنعت استخراج و تصفيه فلزات و صنايع ديگر بويژه آزمايشهاي اتمي در جو زمين ، عناصر و ترکيبات جديدي را وارد محيط کرده‌اند که قبلا اکوسيستم طبيعتمامي آلاينده‌هاي هوا را مي‌توان بر اساس منشاء ترکيب شيميايي و حالت فيزيکي‌شان طبقه‌بندي نمود. اين طبقه‌بنديها براي تنظيم بحث و بررسي در زمينه عوامل آلودگي هوا بکار مي‌روند. آلاينده‌ها بسته به منشاءشان به دو گروه اوليه و ثانوي تقسيم مي‌شوند. آلاينده‌هاي اوليه از قبيل دي‌اکسيد سولفورها (SO2 ) ، اکسيدهاي نيتروژن ( NO2 ) و هيدروکربنها (HC) ، آن دسته از آلاينده‌ها هستند که مستقيما وارد اتمسفر شده‌اند و به همان شکل آزاد شده نيز در اتمسفر يافت مي‌شوند. آلاينده‌هاي ثانوي نظير اوزون (O3 ) و پراکسي استيل نيترات (PAN) آن دسته از آلاينده‌ها هستند که در اتمسفر توسط يک واکنش فتوشيميايي در اثر هيدروليز و يا اکسيداسيون تشکيل مي‌شوند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر