6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 39395
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1702

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد زن و ديدگاه هاي مختلف

دانلود تحقیق درمورد زن و ديدگاه هاي مختلف

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد زن و ديدگاه هاي مختلف

با دانلود تحقیق در مورد زن و ديدگاه هاي مختلف در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق زن و ديدگاه هاي مختلف را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق زن و ديدگاه هاي مختلف ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد زن و ديدگاه هاي مختلف

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:10 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه

افسانه زندگي زن را غالباً در ادبيات لطفيف و شورانگيز عاشقانه خوانده ايم که اين وجود هستي بخش و الهام انگيز در تاريخ هنر و ادبيات هر قوم و ملتي از دير باز محبل و انگيزه عشق و الهام و آيت لطف و ايثار پروردگار بوده است هم در قالب پديده هاي لطيف زنانه و هم در تجلي عواطف پر مهر مادراند .

نمودار زيبايي خلقت زن در وراي دنياي رويائي هنر ، وجود حسي و ملحوس او در خلاف جهت عشق و قداحست هنري مورد بي مهري و ستم و کم توجهي اطرافيان خود قرار گرفتند ، در حالي که هميشه کوله بار سنگين شفقت هاي زندگي را به دوش مي کشيد و سنگ زيرين آسيا بوده است . قرن هاي متمادي زن رامانند گوهر پر بهايي از بيم دستبرد نامحرمان در لايه اي از اختفا و اختناق نهان کرده اند . طوري که راه نفس کشيدن و هر گونه حرکت ارزنده را براو بسته اند .

چه در دنياي قديم که همانند بردگان ، راه نجاتي نداشت و چه اکنون در دنياي جديد علم و دانش و فرهنگ پيش رفته زمان ، هنوز در عرصه جامعه در تظاهرات هنري و عشق و فداکاري که پرتو واقعي نهاد اوست راه به جايي ندارد و به روال گذشته نقشي در فرم يک زن خدمتکارو مطيع و آشپز و در قالب يک زن بسيار ساده و معمولي هنري و نمايي بر صحنه ندارد .

اختلاف حقوقو زن و مرد در اسلام

1 ـ اختلاف حقوق زن و مرد :

سخن گفتن از وضع زن در نيم قرن اخير و اشاره به حقوق زنان و در اين دوران که جامعه ما در دست دگرگوني ها و تحولاتي بوده است تا حدي از نظر کلمه مناسب نمي باشد زيرا در هر جامعه زن ومرد در همه تحولات زير بناي آن به هر نحو با هم شريک و سهيم بوده و سرنوشت واحدي داشته اند و د رکلمه نهادهاي فرهنگي ، سستي و سياسي و خانوادگي و مشکلات اقتصادي با همه دشواري ها و فراز و نشيب هاي آن با هم هم دوش و همگام بوده اند .

2 ـ زن گوهر پر بها :

قرن هاي متمادي زن را مانند گوهر پر بهايي از بيم دستبرد نامحرمان در لايه اي از اختفا و اختناق نهان کرده اند طوري که راه نفس کشيدن و هر گونه حرکت ارزنده را بر او بسته اند .

چه در دنياي قديم که همانند بردگان راه نجاتي نداشت و چه اکنون در دنياي جديد علم و دانش و فرهنگ پيش رفته زنان ، هنوز در عرصه جامعه در تظاهرات هنري و عشق و فداکاري که پرتو واقعي نهاد اوست راه به جاي ندارد و به روال گذشته نقش در فرم يک زن خدمتکار و مطيع و آشپز در قالب يک زن بسيار ساده و معمولي هنري و نمايي بر صحنه ندارد .

3 ـ انسان در پي کسب حقوق اوليه :

انسان در پي کسب حقوق سياسي و امتيازات اجتماعي در خور لياقت و شايسگي و نيز آزادي هاي عقيدتي و سياسي است کـه متـاسفـانـه قرن هاي متمادي ، اين همه در خلاء قرار در افتد ودر نتيجه زياد اعتراض و پرخاش عليه اين محروميت ها فضاي هر جامعه را پر کرده و موجب دگرگوني ها و آشوبي شده که امروز به صورت يک انقلاب همه جانبه در هر جاي جهان بروز کرده است .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر