6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 39677
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2233

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد حيات خارج از جو زمين

دانلود تحقیق درمورد حيات خارج از جو زمين

0 2.2k
دانلود تحقیق درمورد حيات خارج از جو زمين

با دانلود تحقیق در مورد حيات خارج از جو زمين در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق حيات خارج از جو زمين را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق حيات خارج از جو زمين ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد حيات خارج از جو زمين

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:14 صفحه

قسمتی از فایل:

براي گذشتگان ما هرگز چنين سؤالي پيش نمي‌آمد كه من در جهان تنها زندگي مي‌كنم يا نه؟ دنياي آنها از يك بستر محدود به نام خاك و آسماني مملو از ستارگان شناخته شده تشكيل مي‌شد.

آنها به اين احتمال كه ممكن است منظومه‌ها و سيارات ديگري وجود داشته باشند كه نتيجه آن زندگي موجودات غير زميني است. اهميت نمي‌دادند. شيپارلي اولين كسي بود كه تصور مي‌‌كرد شيارهايي بر روي مريخ ديده‌است. پرسيال لول همين فرضيه شيار را به صورت كانالهايي كه توسط مريخي‌ها به منظور آبياري كردن محصولات كشاورزي‌شان احداث شده‌ است، بيان كرد. نتيجه اين فرضيات اين بود كه قدرت و بينش انسان به اين سمت كه ما در جهان تنها نيستيم سوق داده‌شده است. همان‌طور كه در فصل 5 اشاره شد. تحقيق خاص ما در مورد مريخ به نتايج منفي منجر شده‌ است.

در صورتي كه ما با زندگي در سطح مريخ مواجه شويم قطعاً اين نظريه به بقاي موجوادت غير زميني منتج مي شود. البته بايستي بدانيم كه واژه extraterres trial به معني وجود داشتن موجوداتي متفاوت از آن چه در زمين مشاهده مي‌كنيم، است. ما حرفهاي مخفف ET را براي واژه  Life  Extraterres trial به معني زندگي غير زميني و حرف L را براي كلمه Life و حرف I  در ETI براي واژه intelligence به معني هوشمند در نظر مي‌گيريم كه به زبان ساده ETI به معني موجودات هوشمند غير زميني است. ما هم اكنون سرگرم تحقيق در مورد زندگي موجودات هوشمند غير زميني هستيم كه به صورت مخفف SETI نوشته مي‌شود. كه s مخفف serch به معني تحقيق است.

اولين SETI پروژه‌اي بود كه OZMA ناميده مي شد. و در سال 1960 آغاز شده است و تلاشي بود كه براي  يافتن سيگنالهاي راديويي از دو ستاره نزديك به هم انجام گرفته بود. اين دو ستاره تائوستي و اپيسيلون اريداني نام داشتند.

در حقيقت ما هيچ‌گونه علائمي از ETI يا ETL در سطح كره مريخ يا ماه و يا در ابرهاي مشتري و يا در تيتان (قمر زحل) نيافيتم. اين موضوع هرگز روحيه محقيقن را تضعيف نكرده‌است. بلكه آنها را تشويق به تحقيق در خارج از منظومه شمسي كرده‌است.

 تحقيقات ما بايستي به صورت گسترده‌تر و فراتر از منظومه شمسي انجام مي‌شد و  اين در حالي ممكن بود كه ما مي توانستنيم به يك ستاره ديگر سفر كنيم و بر روي يك يا چند سياره آن فرود بياييم و در آنجا اتراق كنيم. تا بتوانيم پيرامون حيات در آنجا تحقيق كنيم.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر